10 Ağustos 2012 Cuma

Dost paket göndermiş!

Sabah henüz açılmadan gözlerim eşim bir zarf uzattı..okumaya çalıştım yazıları ama henüz tam çalışmıyordu fonksiyonlarım,tepki yok..kısa bir süre sonra güzelce uyanmış paketi alime almış heyecanlanmıştım..sevgili Mutlu anne ve çocuk sahibesi Hüsniye arkadaşımdan cici mi cici pullarıyla güzel hediyesiydi gelen..
Kendisine ve güzel bloguna yaptığım headere teşekkürdü bu belki ama insanın birini düşünerek elindekinden çok kalbindekini sana yollaması kadar değerli bir şey yoktur bence..
Çok çok çok teşekkür ederim..2 tane salavat sayacı göndermiş kendi elleriyle yaptığı bir bilekliği kızıma da MOOOOOR bir elbise..bayıldım elbisseye..inşallah ilk fırsatta o elbiseyle çekilmiş bir resim de yayınlayacağım..bu gün de çekip yayınlamak istedim ama kızım hediye paketlerini görünce kendine hakim olamadığı için paketi ayrı bir odada açıp orada çekmek zorunda kaldım resimleri..hem bu durumda benim kız poz da vermez nedense :)
Çok teşekkür ettim arkadaşım öpüyorum yüreğinden..






Hüsniye arkadaşıma yağtığım header ise şu gördüğünüz canlarım..beğenen canı çeken var mı?..o halde seni şuraya aliyim :)


Tekrar teşekkür ederim..mutlu ettin Rabbim de seni mutlu etsin canım..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Hediyelerin çok ciciler,hele o elbise:)
    Ben de bayıldım,prensese çok yakışacak eminim:)
    Header de hakikaten harika olmuş.
    Bana da bir mail gelmişti,blog düzenlemesiyle ilgili:) Benimkisini Eylem hazırlamıştı,arkadaşımızı Eyleme ve son günlerde yaptıklarınla bir anda aklıma gelen sana yönlendirdim.:)
    Bilmiyorum sana döndü mü ama, hakikaten çok emek veriyor,çok güzel şeyler yapıyorsun.
    Emeğine yüreğine sağlık canım.
    Fotoğraf makinesi arıyorum demişsin dikkatimi çekti:)
    Ben yeniçarşım.comdan aldım daha yeni.
    Nasıl bir şey arıyorsun bilmiyorum ama,hem hızlı hem güvenli,dilersen oradan bakabilirsin.
    Mutlu haftasonları diliyorum.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zelihacım saol bitanem buldum gibi makineyi bakalım iki taraf için de hayırlıysa nasip etsin rabbim tasarımlara gelince tekrar teşekkür ediyorum güzel sözlerin için bu benim için bir terapi demek ki iyi işler çıkıyorsa ben iyiyim :)
      Muhabbetle bitanem Rabbim işlerini rast getirsin..

      Sil
  2. Hayırlı olsun hediyelerin,mor sevdiğin bir renk severek sağlıcakla giydir kızına,selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş biliyordu heralde moru sevdiğimi bir kaç gün önce mor bir post yayınladım ya :) çok beğendim inşallah üzerinde de görürüz,sevgiler ablacım.

      Sil
  3. ooo sahane olmus canim bu header bende isterim bi bana yapmadin :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız duyan da istedi yapmadım diyecek..özele gel de görüşelim :)

      Sil
    2. ozelin nerde gelim bacimm? :) du mail atayim

      Sil
  4. Ben teşekkür ederim canım sevgim senin emeğine az bile
    paketi küçük tutmasaydım miniğe başka hediyem de olacaktı ama beğenmene sevindim güle güle kulanın.

    YanıtlaSil
  5. bu arada çok alçakgönüllü olduğunu söylemeden geçemedim. Çok sağol iyi ki seni tanımışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım gönderdiklerin yeter canım sevgiyle göndermişsin önemli olan o..bende sevgiyle hazır ettim seve seve kullanmanı diliyorum,sevgiler :)

      Sil
  6. header HARİKA olmuş! bayıldım:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR