4 Ağustos 2012 Cumartesi

Ramazanlık halim

Rabbim nasip ederse bu gece sahur için kalktığımızda veya hazırlandığımızda Ramazanın 17'nci gününe niyetleneceğiz..Ramazanı nedense istediğim gibi yaşayamıyorum bu yıl,sebeplerini düşündüm..nedir eskisi gibi güzelliğini vermeyen acaba?..sıcaklıklar mıdır beni bu kadar yoran acaba?elime Kur'an'i Kerim'i sadece gece alırım ve sabah namazını kıldıktan sonra da okumaya devam ederim her seferinde yarın gündüz de okumalıyım desem de gün olur uyanırım ama gel gör ki okuyamadan akşam olur açarız orucumuzu..
Ev işlerini de boşladım..bu gerçek de hoşuma gitmiyor,kendimi suçlu hissetmem de ayrı bir dert..çamaşırlarım birikince renklisiymiş beyazıymış koyu renklisiymiş atılır makineye yıkanır asılır da ama gel gör ki o dürme ve yerleştirme yok mu en nefret ettiğim iş olarak çıktı karşıma..
Balkonda durmanın yan etkisi midir yoksa çamaşırlardan bıktığım için mi bilemiyorum..

Çocuklu olmanın bir katkısı var mı onu da çözemedim..demem o ki herşey bir değişim içerisinde ve korkarım ki olumsuz bir yönde..
Bu yüzden bu postu yazarak size de sormak istiyorum,acaba sırf ben miyim böyle hisseden,işlerimi eskisi gibi yapamayan yoksa ben yaşlanıyor olabilir miyim yoksa tembelleştim mi Allah korusun!..siz nasılsınız dostlar..Ramazan nasıl gidiyor hayatınızda?
Acaba bu pembe çamaşır sepeti ile makineden alsam bu çamaşır sıkıntım gider mi?..ne oluyor bende anlamadım dürülecekleri görünce çok acaip oluyor içim bir el atsın dostlar diyeceğim ama..





..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. sONUÇTA ALLAHIN YARATTIĞI KULLARIZ İLLAKİ ŞAŞICAZ ŞEYTAN KULAĞIMIZA ÜFLEYECEK BOŞVER SONRA DİYE BİZİ ÜŞENGEÇLİĞE İTECEK..ÖNEMLİ OLAN BUNUNLA BAŞA ÇIKMAK,SIRF ŞEYTANA GICIKLIK OLSUN DİYE DAHA FAZLA YAPMAK AMA OLAYA BİDE ŞU YÖNDEN BAKMAK LAZIM BİZLER KADINIZ..EV İŞLERİ,YEMEK,KENDİ BAKIMIMIZ,EŞİMİZ HERŞEYE BİZ KOŞTURUYORUZ ARTI İBADETLER TABİİKİDE YORULUCAZ OLUR BÖYLE ŞEYLER..BU SIRA BENDEDE ÇOK VAR HEP ERTELİYORUM.VE TABİİKİDE HİÇ BİRŞEY YAPMIYORUM :) NE DİYİM ALLAHIM BENİ ŞEVKLENDİR DUALARIMDAN BAŞKA BİRŞEY DİYEMEM KABUL OLMASINI BEKLERİM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım bu yorumun ardından çamaşırları dürdüğümü söylesem inanırmısın ben niye senin gibi düşünemediğime kızdım..çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. sevgim,
    can dostum,
    yaklaşık 12yıllık evde çalışma hayatım var,
    şimdiye kadar madalya veren olmadı,
    çok şükür eline sağlık diyenlerim var ama:)
    emin ol ki,bizden çok var,kalırsa kalsın beyaa sabah kalkınca yine aynı yerden başlamıyormuyuz sonuçta,

    gün çoktan aydın olmuş oluyor şeri gözlerini kapattığında,namazımı kılıp yatıyorum(çok şükür)
    uyandığımda öğlen olmuş oluyor,kısa süren bir ev turundan sonra,biraz kitap biraz tv derken mutfakta buluyorum kendimi,tel.bakmıyorum iftarı açıncaya kadar mümkün mertebe,dilime hakim olayım,ancak bahçeye iniyorum gözlerime hakim olayım,ramazanın ilk gününden beri 5-6kişiden fazlasını görmedim anlıycan...
    ne denirse densin,
    adı isterse tembellik olsun,isterse başka bir şey,
    bayram yapacağız en güzeli ile rabbim kabul buyurursa,
    çenem düştü,
    şeri kaçarrr,
    gitmeden de elmacık yanaklardan öper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonu kapatmak insanlardan uzak kalmak ne kadar da faydalı olabiliyor bazen değil mi Şerim?..
      Çenenin düşmesi bana çok faydalı bilesin..hatta hep böyle ol desem :)
      Aldım bi makas :p

      Sil
  3. ahh kuzum çamaşır konusunda aynı duyguları bende yaşamaktayım şu sıralar katlaması ütülemesi ağır gelmekte ben sıcaklara bağlamaktayım eğer ondan değilse Rabbim bize iç huzur versinde kurtulalım bu hallerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgecim sende normaldir :)..inan bana..
      Sarıldım canısı..

      Sil
  4. Bu pembe çamaşır makinesi ve sepetine bayıldım. Çok şirinler.
    Yazıların da çok hoşuma gitti. Bana ziyarete gelmişsin teşekkürler.
    Hepimizin gecesi gündüzü birbirine karıştı. Öyle olunca da işlerde birbirine karıştı. Üzülme herkeste benzer sıkıntılar var, nasılsa geçici. Ramazanda Allah nasip etmiş orucumuzu tutuyoruz çok şükür. Olacak bunlar üzülme.
    Ben de vazifeleri yetiştirmeye çalışıyorum. (yemek, alışveriş, Kur'an, namaz, oruç gibi)
    Sana Adana'dan sevgiler ve sabırlar diliyorum, Pırıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezetli Sanatlar ismine bayıldım öncelikle bahsetmeden geçmek istemedim..Haklısın arkadaşım orucumuzu tutmak işlerin en büyüğü ve en güzeli..beklesin işler..sevgiler..

      Sil
  5. ahh ortak bir dert:((benim ki tamamen sıcaktan..mayışıp kalıyorum vallahi sürekli:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcağa yükledim bende hep sıcak suçlu ben masum :)

      Sil
  6. Sebebi havalar :) çok sıcak olduğundan sürekli duş alıp üst baş değiştiriyoruz. Ne çamaşır bitiyor ne ütü.. Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyor ya bitmiyor..telde yine çamaşırım var..kabus bu ya :)
      Sevgiler..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR