20 Ağustos 2012 Pazartesi

Bayram hediyesi

Her ne kadar aklıma gelebilecek en son şeydi bayramda hediye almak desem de ne vakit zil çalsa özellikle sabah saatlerinde acaba bir paketim mi var acaba postacı mıdır demekten alamıyordum kendimi,itiraf.
Bu sabah henüz dünkü yorgunluğun uykuyusunu uyurken zil çaldı.
Yataktan kalkmaya ne mecalim ne de uygun görüntüm olmadığı için eşimi gönderdim.
Kimdi sorusunun yanıtı:Postacı idi...Paket var!! diyerek yataktan fırladım..
Gelen paketi sevgili Hümeyram göndermiş..
Paketi alarak evin sessizliğinde açarak resimlemek istedim..içinden çıkanlar hem şahane hem de tam isabetliydi..


Kızıma bir elbise göndermiş ve daha dün ayna karşısında ''kendime yeni bir saat almalıyım''dediğim sözümü hatırladım..bana da bir saat göndermişti Hümeyra :)
Elbiseye de saate de BAYILDIM!

Kalben teşekkür ediyorum kalben sarılıyorum..

Sevgili Hümeyra'ya yaptığım header'i sizinle de giderayak paylaşmak istiyorum..


Bayram modu ve havasına devam :)
Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Sevgicim begenmene cok sevindim :)Bayrama denk gelmesi de isabet olmuş,güzel günlerde kullan.İyi bayramlar,öpüyorum seni ve güzel kızını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım canım bayıldım..çok çok teşekkür ederim..evet bayrama da denk geldi ya sevincim daha büyüktü,sevgiler..

      Sil
  2. ayy çok guzel gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR