30 Ağustos 2012 Perşembe

Bir çift kiraz



Orada yüksekte bir dal var..dalda iki kiraz..kirazların arasından ve kirazların aralarında bulunan dalların ve yaprakların arasından güneş geçer..
Orada bir dalda iki kiraz ve kirazların etrafında dallar ve yapraklar ve güneş ışınları var..
O kirazların hemen yanında 1-2 santim ilerisinde yaprakları kemiren bir tane tırtıl böceği var..ağaç,dal,yapraklar ve iki kirazla bir tırtıl böceği..
Ağacn gövdesi toprakta toprakta ağacın kökleri..
En yüksek dalın ilk yaprağı güneşten gelen ışığı alıp önce kendisine,sonra gövdesine ardından dalın üst yüzeyine yani ilk katmanına ardından dalın içine dalın içinden ağacın gövdesine ağacın gövdesinden köklerine köklerden dolaşarak besleyici mineralleri ve besinleri alarak dalda bulunan iki kiraza ulaşıyor güneşin ışınları,faydaları ve rahmeti Allah'ın..

Biz an itibari ile..ilk yaprağın durumundayız..
Biraz zaman gerekecek..o güzel döngünün gerçekleşmesi için..ama güneş var..ışınları göründü ve ilk yaprağımıza dokundu..

Asıl bekleyiş..ışınların kiraza ulaşıp kirazların renk alıp olgunlaşmasında..

EvelAllah...



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Canım gece bu postunu okudum ama yorum yazamadım, şimdi tekrar geldim sayfana dönmene sevindim..İnşallah diyorum..Dua ve sabır..Çok öpüyorum,Allah'a emanet ol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua sabır ve inşAllah selamet ablacım..teşekkür ederim..

      Sil
  2. güzel yazmışsın ama foto ne kadar canlı öyle. dokuncak gibiyim sanki.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Sizler sağlıklı olsun da gerisi boş canısı

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR