17 Ağustos 2012 Cuma

Herkese iyi bayramlar


Bir ay boyunca..bol bol susayan bol bol acıkan bol bol düşünen bol bol tefekkür eden..sabreden hazmeden kabullenen bir insan,kalbini kıranı gönlüne ağır geleni daha hafif tutsun yüreğinde..daha hafif olmalı ağırlıklar..bayram da kapılarımız hep içeriye doğru açılsın..
Dilerim ki kırgın olanlar barışsın,küs olanlar yanyana gelsin..evlerimizde huzur ve neşe olsun ..hareket olsun,şenlik olsun.
Bayram boyunca yorumlara bakabilecek cevaplayacağım diye inanıyorum ama post girmeyeceğim..bütün dostlarıma şimdidenMutlu-Huzurlu-Sevgi dolu bir bayram diliyorum..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. SANADA IYI BAYRAMLAR CANIM.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Şeker tadında, sağlık,huzur ve mutluluk dolu bayramlar diliyorum canım..
    Gönül dolusu muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. bol şerbetlisinden baklava gibi dadlu dadlu bir bayram diliyorum SEVGİM...
    şekerimi,lokumumu ayır olur mu?
    öpüyorum,
    şeri...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı bayramlar canım.
    Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
  6. Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Mubarek Ramazan Bayramın Kutlu Olsun

    YanıtlaSil
  7. iyi bayramlar canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Canım mübarek Ramazan Bayramını tebrik eder, sevdiklerinle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmeni ve hayırlara vesile olmasını dilerim :)
    Bu hayırlı günde duaların kabul olsun. Dualarını eksik etme inşaAllah ;)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Ablacığım
    Sevdiklerinle birlikte ,nice hayırlı sağlıklı mutlu huzurlu bayramlara ulaşmanı diliyorum.
    Bu bayram hepimize nice hayırlı güzellikleri de beraberinde getirmiş olsun İNŞALLAH.
    Ağabeyime de selam ve sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  10. Hepinizi tek tek sarıp sarmalıyor sevgilerimi gönderiyorum,kutladığınız unutmadığınız teşekkür ediyorum ayrıca..bayramınız güzel geçsin :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. sana daaaaa senin deeeee bana neeeee.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı bayramlar canım,selam ve sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederimRabbim nice nice güzel bayramlar yaşamayı kutlamayı nasip etsin hepimize sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR