22 Ağustos 2012 Çarşamba

3 şahane maxi etek modeli

Maxi(uzun)etek modellerin hem müptelasi hemde tutkunuyum..bu gün giyimden anlayan harika bir tarzı olan bir bayanın bloguna girdim,çıkamadım..
Yaptığı kombinler ve moda anlayışını takdir ettim doğrusu..giydikleri arasında en çok beğendiklerimi siznle paylaşıyorum geriye kalanları kendiniz görün istedim..
Kendi elleriyle diktiği 3 şahane etek modeli var..hepsi birbirinden güzel olmuş bence..
Siz ne düşünürsünüz bilmem ama uzun eteğin yerini hiç bir şey tutmaz fikrindeyim..tam bir tutku dedim ya,tam bir tutku işte!




..incelenip ilham alınası bir blog..:mimi g.



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. of birde bukadar ince olsam inan neler var aklimda giymek icin dikmek icin ama hersey zayiflara yakisiyor iste :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Zeynebim üzülme sen dik ben giyeyim olmaz mı :)
      Kilolulara daha çok yakışıyor ama benden söylemesi canım benim :)

      Sil
  2. en son fotoğrafta eteği yukarıya çekerek elbise mi yapmış bana mı öyle geliyor.
    Eğer öyle bir şey yapmışsa dehşet birşey yapmış çünkü :)
    İlk fotoğraftaki eteğe bayıldım rengi ve duruşu itibari ile :)
    maksi eteğin son günlerde bir hayli tutulur olması bilhassa tesettürlülüler için harika oldu :) hatta alışmışım bende uzun eteğe, bugün kırk yılın başı biraz bileklerimin üzerinde bir etek giydim valla çıplakmışım gibi hissettim :/ herkes bana baktı gibi geldi. Uzun etek can'dır <3 :)))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR