21 Ağustos 2012 Salı

Görüş talebi fikir alış verişi

Bayramın 3'ncü günü hayrolsun sevgili okurlarım..blog gezmelerinden incelemelerinden geliyorum..
Yazanları okudum,gördüm..biraz benimsedim biraz yadırgadım..hepsi güzel.
Kimisi derdini yazmış kimisi gücüne gideni..
Araftayım son günlerde,blogumla ilgili düşünceler dolaşıyor beynimde çoğu risk taşıyor..
Bir söz duydum ki dün kaldı aklımda nerde duyduğumu hatılarmıyorum bir yemek yarışması programındaydı sanırım..
''Sabredemeyeceğin,patlama noktasına geldiğin anlar olur,hani bu kadarı yeter bu kadarı tamam dediğin anlar.İşte tam da o an sabret ve dur!çünkü tam o an hayatının bir dönüm noktasının göbeğinde bulunuyorsun''..bir değişimin ortasında yani..
Bir değişimin ortasındayım..biraz karışık ortam şimdilik..net değil hiç bir şey,düşüncelerin arınması fikirlerin oturması veya kaldırılanların yok olması lazım..
Bayram yavaş yavaş bitiyor..bende de bir şeyler bitiyormuş gibi hissediyorum.
Blogumla ilgili iki şey sormak istiyorum cevaplarsanız yardım mahiyetinde olacağına dair şüpheniz olmasın..
Bu şekilde mi devam etmeli?..
                veya..
Tarz,format mı değiştirmeli-hatta blog?..ve en önemlisi,neden?

İki dakikanızı ayırıp bir kaç satırla yazarsanız sevinirim..Samimi olanları gönderin hatta acı taşıyor olsalar bile yazın,avutucu veya nezaket kokulu yorumlar olmasın lütfen..

Sevgiler gönderiyorum..



Almanyanın ıslak parklarında dolaşmak canlandı içimde..
Islaklık kokusu geliyor burnuma ve yerlere düşen sarı kırmızı yeşil yaprakların rengi canlanıyor gözlerimde..


Hayırlı sabahlar tekrar..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Hayırlı günler.
    Neden blogunuznun tarzını değiştirmeyi düşündünüz ki? Sizin blogunuz, paylaşımlarınızla benim gönlümde çok farklı bir yerde.
    Bazen çok mutsuz olduğum bir anda herhangi bir paylaşımınızdaki bir cümle bile beni kendime getiriyor. Diyeceğim o ki ben blogunuzu ve paylaşımlarınızı çok seviyorum.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cevap her blogcunun duymak istediği bir cevaptır ama aşağıda da belirttiğim gibi bazen tekrarlama varmış gibi hissediyorum..gerçekten insan sıkıcı yorucu olmaktan korkar ya işte öyle bir duygu..
      Teşekkür ederim gerçekten teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. bence diğerlerinden farklı bir tarzınız var.ben blogunuzu özgün buluyorum..herkes eğlenceli şeyler yazmaya çalışıyor izleyicisini arttırmak için ama hayat güllük gülistanlık değil... sizi sevenler böyle seviyor merak etmeyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir eğlenceli şeyler paylaşabilirim evet ama ben çok eğlenceli bir insan olmamakla birlikte sıkıcı biri de değilim bunu çevremde bilirim..zaman zaman insan kendi içinde kendini tekrarlandığını nasıl hissediyorsa belki bende kendimi blogda tekrarladığımı hissettim..beni sevenlerimi ben daha çok severim,seviyorum..
      Eksik olmayın-olmasınlar...

      Sil
    2. etkinlik filan düzenleyebiliriz sizin aracılığınızla biraz hareket istiyorsanız..hediyeleşme gibi ya da ne bilim başka bişiler muhabbeti arttıracak

      Sil
  3. neden?

    dediğin gibi, en önemlisi, neden?

    bana kalırsa hangi tarzı benimsersen benimse üstesinden gelirsin; canın ne isterse yaparsın. herşeyden önce yapabilirsin. ama neden sen bu aralar böyle takıldın ki başka bloglara, kendi bloğunun düzenine falan?

    öncelikle en mutlu olduğun seçeneği seç, sonra bırak biz seni her halinle sevmeye devam edelim(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden?..en son yazdığın lanetliyim postundan yüzde 90'anını kendime atfettim..öyle duygular bende de var..

      Sarıldım kuzu.

      Sil
  4. Biran bloğu bırakıyorsun sandım ve endişelendim... Güzelim senin kendine has bir yazı tarzın var ve şahsen seni okumaktan keyif alıyorum. Şimdi bloğunun tarzına gelince sen zaten arasıra değişiklik yapıyorsun ve yaptıkların hep sade ve hoş yeniliklerdi. Bende arada bir sıkılıp bloğumun şablonunu değiştirdim akabinde sade ve geniş şablonu daha çok sevdiğimi gördüm. Gerçi senin kadar profesyonel yapamıyorum o ayrı mesele... Velhasılı kelam yeter ki yazmayı bırakma canım... Şahsen her türlü değişikliğe razıyım çünkü sen zaten herşeyin en güzelini yapıyor ve sunuyorsun. Yani şablonun, sürekli değişen
    konuların ve özellikle yazılarınla çok kabul görüyorsun. Ama tabi bloğunda istediğin şekilde tarz ve format değişikliği yapabilirsin sen yeterki yazmayı bırakma canım ;)
    Muhabbetin özü ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan gelebilir ama blogu bırakırsam sevinecek olanlar var bunu bildiğim için de bazen kendimi zorlayarak dahi yayın yaptığımı bilirim..ama amacım bu değil amacım bir şeyler vermek gerçekten vermek..katkı bilgi fayda her anlamda bir şeyler.
      Yoksa tasarım önemli değil..sabah yaptığımı gece yıkar sonraki sabah Allah'ın izni ve ilhamıyla yine yaparım topralayacak olursam,blogun bana da bir şeyler vermesini katmasını istiyorum..
      Sevgiler Meryemcim güzel sözlerin için de ayrıca teşekkür ederim.
      Sarıldım..

      Sil
    2. Evet haklısın tasarım o kadar önemli değil zaten önemli olan yazıların ve buna bağlı hissettirdiklerin. Şahsen yazarken ve birşeyler paylaşırken evvela kendi nefsime sonrada diğerlerine sunuyorum. Bloğumun vesilesiyle kendimde olumlu yönde değişikliklerin olduğunu gördüm. Yani yazmaktan ziyade farklı blogdaşlarla tanışıp onların düşünce tarzıyla buluşmak ve yeri geldiğinde yorum yapmak benim ufkumu genişletti diyebilirim. Kombin meraklısı ve sürekli yemekle uğraşan biri olmadığım için bu bloglarla fazla alakadar değilim. Daha çok düşünen, okuyan ve sorgulayan blogları okumaktan büyük keyif alıyorum. Ve senin bloğun buna dahil canım... Düşüncelerini öyle güzel dile getiriyorsun ki, çoğu zaman seni takdir ve sana gıpta ediyorum. Ama çoğu zamanda yazılarında kendimi buluyor veya tamamlıyorum. Netice itibarıyla senin gibi verimli bir arkadaşımın devamlı bir şekilde yazmasını talep ediyorum ;) Haklısın bazen insan kendisini tekrarladığını hissedebilir ama bu bazen böyle olabilir. Bu doğaldır ve geçicidir diye düşünüyorum. Böyle zamanlarını sabırlı beklemelisin. Yazarın beslendiği kaynaklardan biri olan "ilham" her zaman gelemeyebilir. Ama bazende öyle bir ana denk gelebilirsin ki, o an neyle uğraşıyorsan bir an bırakıp yazasın gelir. Tabi belli bir tarz varsa ve buna bağlı düzenli yazılıyorsa o farklıdır diye düşünüyorum. Mesela bir kitabı okuyup hakkında yazı yazmak vs. ...

      Bilmem anlatabildim mi canım :)) Karmaşık ve dağınık oldu sanki ama toparlamasını sana bırakıyorum artık :)))
      Baki muhabbetle...

      Sil
    3. Ufkumu genişletmeye sebep olacak keşfettiğim blogların sayısı az bitanem..her gün farklı farklı bloglar geziyorum hani olur da şöyle gözüme güzel bir şey ilişir diye..umut var :)
      İnşallah ilham artar fayda artar ..amacım bu..körelmesini istemiyorum endişem bu yönde..sevgiler..

      Sil
  5. bence böyle çok güzel..ben seviyorum..en önemlisi feyz alıyorum bolca senden..böyle kalsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Gülinim sevindim böyle olmasına ..sevgiler canım.

      Sil
  6. valla bnce hiç elleme, boyle her telden degisik bilgiler veriyorsun çok faydali oluyor. Bende çok eviyorum. Seninki birde ne desem begenirsin blogunun formatini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedesem beğenirsin de çok güzel dimi sıkılamıyorsun :) sevgiler canım teşekkür ederimmmm

      Sil
  7. Tarzını,blogunu çok beğeniyorum ve emin ol insanlara çok şey katıyorsun..Ama değişmek istiyorsan,değiş değişmezsen hep kafan meşgul olacak belli.Sevgi yine aynı Sevgi nasıl bir tarzın olursa olsun faydalı okunur bir blog olacağı kesin.Arkandayım:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin güzel sözlerin için teşekkür ederim güzel ablam..zaman zaman yorucu olduğumu düşünüyorum ama bakıyorum ki siz seviyorsunuz bu tarzı benden de bu geldiği için aynen aynı formatta devam edebilirim böyle mutluyum,teşekkür ederim ben sizinle çok mutluyum :)

      Sil
  8. nereden çıktı şimdi bu ya..
    Ne güzel takipteyiz.
    Beğenmeyen zaten okumaz olurbiter tabi varsa öle biri
    okunulası düşünülesi paylaşımların var sabırla beklediğimiz.
    ama illa değişecekse yeniside kötü olmayacaktır eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naciyem..teşekkür ederim canım faydalanmanızdan ötürü çok çok mutluyum sevgiler gönderiyorum.

      Sil
  9. tatlım benden sana küçük bir tavsiye...
    yazı rengini ve yazı büyüklüğünü değiştirmelisin :))
    yazılar küçük kalıyor biraz daha büyük olursa iyi olur...
    renginide canlı bir renk bekliyorum senden...

    sen işini bilirisin :))

    YanıtlaSil
  10. bence paylasimlarin ve yazilarin cok güzel ilgi cekici benim hele ilgimi cok cekiyor bakip yorum yazamasamda tebessüm etmemi sagliyor canim :) böyle kal bence ama benim bir sikayetim varki bir okudugumu birdaha bulamiyorum, yahu kizim bukadar hizli olma ya yavas yavas ilerle olmazmi :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR