30 Ağustos 2012 Perşembe

Eski duvar saatimin yenilenmesi


Hayırlı sabahlar sevgili dostlarım..tekrar aranızda olmanın sevinciyle uzağınızda kaldığım günlerde boşluğu doldurma ve kafamı dağıtma eylemlerimden birisiyle huzurlarınızdayım..ne kadar özlediniz bilmem beni ama ben fazlaca özledim sizleri..şirin böcüklerim benim :)


Evimde tozlanmaya mahkum edilmiş güzelliğine rağmen renk itibariyle depoya atılmış kocaman roma ramaklı severek aldığım saatime vefa gösterdim..yeni bir fırça alındı ve depodaki boyalar çıkartıldı iki proje de başarıyla tamamlanmış oldu..ilki bu eskiden kullandığım ve artık odada sırıttığı için kaldırılan duvar saatim..


Güzel bir gökmavisine boyandı..taze bir pil eklenerek duvardaki yerini aldı..saysın bakalım saatleri..ben ona bakmaktan hoşnutum,sanırım o da bu halinden oldukça memnun olmalı :)

Sevgilerimle,gününüz güzel geçsin inşAllah..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. çok hoş olmuş..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım daha güzellerini de sen yaparsın ama :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık,yepyeni ve mavi çok hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım ne güzel olmuş saatin.

    YanıtlaSil
  4. güzel bir çalışma olmuş:) daha da güzeli senin tekrar aramızda oluşun:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR