9 Ağustos 2012 Perşembe

Facebook hesabı kalıcı olarak nasıl silinir?

Aylar önce Facebook hesabını kalıcı olarak silme postunu http://www.ruzname.net/facebook-hesabi-nasil-silinir-resimli-anlatim 
izin alarak blogumda yayınlamıştım..gün be gün Facebook zamanın tüneline girdi bir çok ayarı ve yerleşimi değişti..
Bir çok kişi hesabını nasıl sileceğini sorduğu takdirde ve bir önceki postta detaylı ama zannediyorum ki İngilizce anlatıldığı ve linklerin de yerlerinde biraz oynanma yapıldığı için bunun artık pek mümkün olmadığını söyledi..
Dolayısıyla bundan kurtulmanın başka bir yolu hatta daha kolay bir yolu olmalı diye düğündüm..
Facebook'ta benim de blogumun bir hesabı var oğlum ve eşimin oyunları için kullanmadıklarını bilsem hemen sileceğim eklediğim arkadaşlar bilir ki Facebook'ta hiç de aktif bir kullanıcı olamamışımdır..hatta sevemedim seveceğimi de sanmıyorum..
Uzun lafın kısası hesabınızı silmeyi Facebook istemediği ama silme işlemini mecburen kullanıcılarına sunması şart olduğu için hesabın silineceğine dair yolu ve yordamı gizliyor dolandırıyor..
Hesabını silmek isteyen dostlara direk hesabı silme linkinin bağlı olduğu kaynağı veriyorum..

Facebook hesabınız açık ise yani giriş yapıldıysa buradaki Hesabımı kalıcı olarak sil! linkine tıklayarak yine bir önceki postta olduğu gibi istenilen kodları girebilir 14 gün boyunca hesabınıza asla asla giriş yapmadığınız takdirde hesabınız tamamen silinecektir şüphe yok..Şahsi hesabımı bu şekilde silmiştim..
Tabii bu zaman zarfında Facebooktan fikrinizi değiştirdiyseniz veya henüz geç değil diye yazan mailler alıp tekrar giriş yapmanıza teşvik edilebilirsiniz..
Tavsiyem:Yemeyin :)
Son bir tavsiyem daha ise hesabınızı silmeden nce paylaştığınız veya yüklediğiniz içeriği kaldırmanızdır..en azından resimlerinizi..siz gidince onlar Facebook'a aittir artık..zaten hala öyle de biz bilmiyorduk diyelim..

Hadi kolay gelsin..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. açıklayıcı bilgileriniz için teşekkürler.ben size bugün blogla ilgli b,rşey sormak isterim.birinin takipçisi oluyorum , o da benim okuma listeme kaydoluyor,aynı zamanda da profildeki izleyici listeme.benim onu yalnızca okuma listemden çıkarmam mümkünmü?nasıl yapılıyor,yardımcı olursanız çok sevinirim,sevgiler,Allah a emanet olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım izlemeye aldığınız bir blogu okuma listesinden çıkarmanızın tek yol onu izlemeyi bırakmak başka bir yolu olduğunu sanmıyorum sevgiler..

      Sil
  2. evet haklısın , ama ben onu da yapamadım nasıl oluyor?

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR