23 Aralık 2012 Pazar

3 yeni şablon ve Twitter tasarımı

Hayırlı sabahlar/hayırlı güzel karlı ve sıcak haftalar diliyorum sevgili dostlarım..
Şablon tanıtım ve siparişlerimi tamamlamış yenilerine yelken açmış bulunuyorum..
Bu sefer biraz farklı bazıları ise artık klasikleşmiş türden olmakla beraber ilk kez tasarlanan twitter şablonumu da paylaşmakta gurur ve sevinç duyuyorum..
Her hafta başı alınan şablon siparişlerim kesinleşmiş ve netleşmiş oluyor böylece hafta boyunca çalışıyor haftasonuna denk getirerek sahiplerine sevgiyle teslim ediyorum..


İlk Moda-Bakım ve Güncel konular içeren tasarımım..


Shimizu  karşınızda..linke tıklayarak canlı görebilirsiniz..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hem kadın hem çocuk hem anne hem dost hem arkadaş hem kanki olabileceğiniz çok tatlı bir insanın bloğuna geldi sıra..



Arseli-Ce Günler'i canli gormek icin linke tıklamanız yeterli canlarım..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sondan ikinci...herkesin tanidığı sevdiği tariflerine bayıldığı bir can kuşun blog tasarımı var..
Soft renklerin hakim olduğu kendine özgü tarzını yansıttığına inandığım Umut Sepeti'nin yenilenmiş tazelenmiş daha zarif görünüme bürünmüş değil tam aksine serpilmiş çiçek gibi açılmış blog tasarımın karesi aşağıda canlısını görmek için(ki tavsiyem bu yöndedir)linkini tıklamanızdadır..

 Yakışır sana arkadaşım :)

 Canli gormek icin:Umut Sepeti


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sonuncu tasarıma gelmiş bulunuyoruz..Takı sitesinin Twitter hesabı tasarımını siteye uygun ona benzeyecek bir şekilde tasarlanmasını arzu ettiler..
İstek ve arzularına karşılık vermeye çalıştım..memnuniyetlerine taliptim sanırım kazandım..inşallah hayırlısıyla kullanırlar seve seve de beni anarlar :)



SABLON TASARIMI ICIN..



Sevgilerimle güzel geçsin gününüz :)




..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Her zamanki gibi yine harikasın canım..
    Ellerine,yüreğine sağlık.

    Hayırlı haftalar,hayırlı sabahlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccuhunuz efendim :)
      Sevgiler=Hayirli gunler diliyorum..

      Sil
  2. Çok güzel,çok güzeller :)
    Sevgiyle, teebssümle anıyorum adını:)
    Güzel geçsin haftan,anların.
    Muhabbetle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Operim seni!..
      Sevgiler canisi hayirli olsun bir kez daha..

      Sil
  3. canımm teşekkür ederim..Eline yüreğine sağlık tatlım..Sevgilerimle :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arseli hanımcımmmmmm ben teşekkür ederim tatlılığınız hanımefendiliğiniz ve de anlayışınız için,ve de güzelliğiniz için ve de bir çok şeyiniz için kısaca :)
      Sevgiler..

      Sil
  4. sanırım geri döndün cnaım çok mutlu oldum,bikaç kez mail gönderdim ama ulaşmadımı bilemedim :(

    YanıtlaSil
  5. Hepsi harika emeğine sağlık kuzum öpüyorum...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR