25 Aralık 2012 Salı

Cici kalplerim var gel!!

Hayirli sabahlar guzel dostlarim..bugun size ask ve sevgiyi ifaden eden hatta temsil eden kalpli ciciler hediye etmek istiyorum..
Bloglarinizda kullanabilir resimlerinizin uzerine yapistirabilirsiniz..ayrica bir cok yerde isinize yarayacagina dusunuyorum..arkaplani seffaf oldugu icin ozellikle resim uzerinde elde edilen sonuc sahanedir..
Begendiklerinizi alip kullanin dostlar..
Herkese hayirli ve guzel bir gun diliyorum insallah bu gun header altina menu olayini da soran arkadasim icin yayinlayacak bilemeyenlerin de faydalanmalari icin gayret gosterecegim..
Hadi kalplere gecelim..en sevdiginiz hangisi acaba??


















Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Hepside çok ciciler canım ama en alttakilerden ikisi daha bir cici:)
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimliler bunlar yahu =)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba; sizden bir şey öğrenmek istiyorum ( takip ettiğim kadarıyla öğretmeyi seviyorsunuz) Blogu görüntüle deyince sağ tarafta izlediklerimin altında takip ettiklerim de görünsün istiyorum.Bana yardımcı olursanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda panelinden-Yerleşim ardından gadget ekle deyip çıkıcak olan pencereden Blog listem özelliğini seçip izlediğiniz blogları sayfanızda görüntüleyebilirsiniz..sevgiler..

      Sil
  4. sevgim,
    bir kaç tanesini alıverdim hemencecik,
    rabbim razı olsun senden,

    şeri öperrr,sarılır

    YanıtlaSil
  5. :) hepsi çok güzel,emeğine sağlık.Nazar değicek diye korkuyorum sana.Allah korusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar duası oku bana :)
      gözle bakan yoktur öyle düşünelim öyle olsun..

      Sil
  6. hepsi çok güzel canım ama flu olanı sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel ama ben resim üzerine bi türlü yapamıyorum ... bu konuda yardımcı olabilir misin ? nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  8. Canisi bak bu konumda Photoscape ile yuz kapatmayi gostermistim:Photoscape ile yüz nasıl kapatılır?
    Sen objenin yerine yukaridaki kalpleri ayni sekilde ekleyebilirsin canim..sevgiler..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR