22 Aralık 2012 Cumartesi

HEADER (Yeni tasarlanan ve hediye edilecek olanlar)

Hayirli sabahlar mutlu haftasonlari diliyorum herkese.. Nicedir yayinlamayi bekleyen yeni tasarladigim sablon headerlari ile huzurlarinizdayim cok sukur.. Durum bundan ibaret degil ama..uretimde cogu zaman fazlaliklarda olabiliyor..veya tasarlanan bitti bitecek derken ummadigim asamada gelen ilham tasarlanan header'i bastan sona degistirmemi gerektiriyor..boylece daha once tasarlanmis olan header'e de kiyamiyorum..silip atamiyorum..sonucta emegimdir,harcanan zamanin urunudur .. Elimde olanlari dostlarima dagitmak istiyorum bu yuzden.. Haftasonu blogumla biraz daha fazla ilgilenebiliyor vakit ayirabiliyorum diyenler var ise aranizda ve hediye edecegim header'larin icinde ''Iste bu benim olabilir!'' dediginiz varsa yorum kutusuna blog adiniz yani uzerine yazilmasini istediginiz metin ile birlikte bildirmeniz gerekiyor,sadece :) Hediye header'lara gecmeden once son zamanlarda tasarlanan ve sahiplerine ulastirilan kullanimda olan header'lerle baslamak istiyorum izninizle.








Yukaridaki headerlarin tabii ki sablonlari da mevcut ..insallah en kisa zamanda onlari da yayinlayinca ilgili linkleri de ekleyerek canli canli gormenizi saglayacagim evelAllah..


Hediye edilecek olanlar ise asagidadir :)

1



 2


 3



 4


5



6


Aralarinda blogunuzda kullanmak istediginiz varsa headerin sayi numarasini yorum kutusuna yazmaniz  yeterli olacaktir..

Sevgilerimle...

 

 

..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

53 yorum:

  1. canım ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  2. benim blogumla ilgilide bir çalışma yapabilirmisiniz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunaydin canim mail atarsan daha detayli konusabiliriz,sevgiler :) mailim:degmesinyagliboya@gmail.com

      Sil
  3. Hepsi çok güzel olmuşlar..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Yağlı boyam tekrar hoşgeldin çok sevindim dönmene.1. header benim olursa çok sevinirim.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum bitanem 1'nci senindir uzerine yazilacak metni ve mail adresini yaz canim gondermek icin,sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkürler canımm...üzerine yazılacak Katre-i Sevgi
      Mail adresim katre-isevgi@hotmail.com
      Bende bloğuma beklerim canım benim:)

      Sil
    3. Senin sessiz okuyuculardan biri de benim canım..ben teşekkür ederim asıl ..gün içinde postanı yokl :) sevgiler..

      Sil
    4. Arada bir ses ver canımm:)yorumlarını eksik etme...

      Sil
  5. çok güzeller 5.ye bayıldım..çekiliş mi yapacaksınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir canim cekilissiz hediye edecegim yazilacak metni mail adresinle birlikte yaz kuzum gun icinde gonderecegim insallah..sevgiler :)

      Sil
    2. aaa çok sevindim:))ççok teşekkür ederim,harikasınız..
      metin: pembe kurdele esra eğitim,sağlık,sanat,gezi,alışveriş,el işleri ve daha niceleri..
      esraberat.akyurek@gmail.com

      tekrar tekrar teşekkürlerr..

      Sil
    3. Sevgiler canım inşallah bu gün hazır eder ulaştırırım :)

      Sil
    4. çok uğraştırırsa sadece pembe kurdele yazsanız da olur..ben çok anlamıyorum,sizce nasıl güzel olursa öyle olsun..tekrar teşekkürler..

      Sil
  6. Merhaba gecen haftalarda bloğunuz kapanmış görünüyordu sizi merak ettim açıkcası bloğunuzda ki bilgilerden faydalanıyorum ayrıca bunun icinde teşekkürler:) 1 numarali header ı çok beğendim bloğumu birazda böyle kullanmak isterim tabi Şanslı kisiysem:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim blogumu silmistim dogrudur sonra kiyamadim guzel dostlarima geri geldim..ilk hw@eaderi verdim canim uzgunum begendigin baska biri varsa onu alabilirsin.

      Sil
    2. Tekrar hosgeldiniz o zaman :)geç kaldım artık başka sefere teşekkürler:)

      Sil
  7. En azindan burdan ses vermen guzel birden kayip oldun ortaliktan..
    Emegine saglik hepside birbirinden guzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebeeeeeeeeeemmmmm sen de geldin aklıma..kelebem geldi ben gittim diye de üzülmedim sanma..
      Sevgiler bitanem.

      Sil
  8. Ben de 1 ve 5 i beğenmiştim ama geç kalmışım.. Sağlık olsun. Hepsi birbirinden güzel :) Eğer söylemende sakınca yoksa bunları tasarlamak için hangi programı kullanıyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç kalışına üzüldüm be can :(
      Tasarım için bir çok programı kullanırım yani bir programın sonucu değil gördüklerin canım :)
      Sevgilerimi gönderiyorum takipte kal arada bu tür hediyelerim oluyor bir sonraki sefer daha hızlı davran olur mu balım? sevgiler sana :)

      Sil
    2. photoshopta yapılabilir diye düşünmüştüm ama güzel brush lar lazım.
      Hepsi ayrı ayrı çok güzel olmuş. Bana da nasip olur inşaAllah :)

      Sil
    3. Yakında olacak yine bitanem takipte kal :)

      Sil
  9. günaydın 6 numaralı headeri çokkkkk beğendim benim olursa çok sevinirim..

    Vanilins

    arzuhangul72@gmail.com

    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 numara da vanilins kardeşimin olsuuuun :)
      Senindir canısı üzerine ne yazılacak onu da yazarmısın??

      Sil
  10. Nasıl mutlu ettin ettin beni çoook teşekkür ederim..
    Vanilins yazalım..(başka birşey yazmamız gerekir mi?)
    arzuhangul72@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilins bence çok güzel!..ve kafi..sadelikten yanayımdır :)
      Hemen gönderiyorum an itibari ile kullandığına pek uygun gelmedi ebatları minnacık değişiklerle karşılaşabilirsin canısı :)

      Sil
  11. ALLLAAHHHIIMMM..!!!
    şükürler olsuunn Yaradanıma...:))
    Can kardeşim geri dönmüşş..!!!
    gözlerimde yüreğimde inanılmaz bir mutluluk emaresi hasıl oldu bi tanemmm..
    iyi kii burdasın..
    sen bizleri nasıl mutlu ettiysen,tebessümlerimize vesile olduysan,yüceler yücesi,her daimm musmutlu,huzur dolu kılsın yaşamını canımm kardeşimm..
    her daimmm dualarımda,aklımdasın..
    sarıldımmm....
    :)))
    (mail gönderdim sana,ulaşmadı sanırım..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kekiğim Ayşegül'üm..mail yazayım ben sana bitanem..
      Güzel duaların için teşekkür ederim canım.

      Sil
  12. Canım bak çok güzel
    yüreğine sağlık bir gün ablanada yaparsın
    kime nasip olacak bakalım.
    Faceboka mesaj bıraktım bakarmısın:)
    Senin gibi nadide insanın tekrar dönmesi beni çooooook mutlu ettti.
    Mutluluğun daim olsun Rabbim sağlık sıhhat afiyet ihsan etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım..mesajını aldım..inşallah yazıp konuşmak isterim en kısa zamanda..ben gitmem siz oldukça ben gidemiyorum ablam.
      İnsanın gitmesi için bir nedeni değil kalması için sebebi olmalı sebepler de aramalı bazen..ben gitme nedenlerinden çok kalma sebeplerimi aradım-buldum da..

      Sil
  13. Ben geç kaldım sağlık olsun, arkadaşlar güle güle kullansınlar!Hepsi çok güzel çok zevkli emeğine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be güzelim sabah yayınladım postu ben ama üzülme sakın sakın üzülme neden ben yetişemedim diye..en kısa zamanda yine yayınlayacağım bende malzeme çok :)
      Sevgiler..

      Sil
  14. seni görmek güzel :)canım 5. header bana hediye edersern çok sevinirim :) küçük dokunuslar olmalı :)
    meliha@hotmail.com.tr
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meliha'm yorumları okuyamadın mı kuzum istediğin headeri başkasına almıştı sabah bitanem yaa..
      Önümüzdeki hafta yokla arada beni bir post daha yayınlayıp imalat fazlası headerleri vereceğim hediye olarak belki onların içinde beğendiğin olur tamam mı kuzum.

      Sil
    2. tamam canım :( ama ben çalıştığım için geç görüyorum :( o yüzden teşekkür ederim ilgin için :)

      Sil
  15. Hepsi birbirinde güzeller ellerinize sağlık.. 1 veya 5 numaraya talibim pembe pembe blog ismime uygunlar :'))

    pembekopuktasarim.blogspot.coö

    YanıtlaSil
  16. Benim istediğim numaralar da alınmış, sahipleri güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( üzgünüm canısı..bir sonraki sefere inşallah..sevgiler ..

      Sil
  17. emeğinize sağlık, ne yazık ki bende çekilişli olduğunu düşünerek bakmamıştım :(:( şimdi görünce çok üzüldüm. her zaman tasarımlarınıza hayranlıkla bakıyorum, zelişimin bloguna da bakınca dedim ki eminim değmesin yağlıboyadandırr buuu :):) valla diycek sözüm yok, çok güzeller hepsi de. umarım bigün benim blogum içinde yaparsınız :) mucizeylegelen.blogspot.com :):) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğba can bakıvereydin o anda be kuzum :( alamayan arkadaşlar için üzüldüm hemde çok..takipyte ol önümüzdeki hafta da bişeyler olabilir ;)

      Bloğun için bişeyler düşünüyorsan mail at canım,sevgiler..

      Sil
  18. Kuzummmm sana yağlıboya tasarıma mesaj bırakmıştım sanırım görmedin:)))Şu en altta olan benim henüz aktif olmayan bloğuma çok uygun ama ben aynı zamanda şablonda düşünüyorum.Ablana fiyat verirsen çokkkk mutlu olurum öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum ablacım cevabımı bloğunda yorum kutusuna bıraktım :)..sevgiler..

      Sil
  19. Çok güzeller ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Sen süpersin sevgi ya bayılıyorum sana

    YanıtlaSil
  21. hepside çok güzel olmuş ellerine sağlık canım. benim formatıma uyan yok malesef. bu arada yeniden dönmene hem sevindim hem üzüldüm. çünki maneviyattan dolayı gittiğini yazmıştın. umarım her yere vakit ayırabiliyorsundur. öteki dünya daha önemli. yanlış anlama ben tabiki seni takip etmeğe bayılyorum. kalmanı ve seni takip etmeği isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kalplim..bazen amaç veya dava günahın en çok yaşandığı veya günahların çiçek açtığı ortamlarda olmaktan geçebiliyor..
      Evde kapanıp kendine bir şeyler kazandırmak da güzel..ama elini uzatıp göstermek belki yararlı olmak düşüncesiyle bu davanın içinde olmak daha güzel gibi geldi bana..sadece kendi dünyamızı ve ahiretimizi kurtsrmak yakışmaz ki bize ablacım..
      Sevgilerimi gönderiyorum..seni sevdiğimi bilmeni istiyorum..böyle konuşman çok güzel hep böyle ol tamam mı..lütfen..

      Sil
  22. teşekkür ederim canımsevgiler karşılıklı.

    YanıtlaSil
  23. 5 veya 6 yı kullanabilir miyim tabi iznini olursa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinlik çoktan sona ermiştir üzgünüm...sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR