22 Aralık 2012 Cumartesi

Yorum kutusuna link nasıl eklenir?


Nasıl bakar dururdum eskiden..yorumların içindeki link nasıl yapılır nasıl edilir diye kafamı da az yormadım hani..sonra bir yolunu bulup yaptığımda bıraktığıma link koyduğuma da pişmanlık duymuştum biraz..reklam mı koktu acaba yoksa bu neyin nesi neden yaptım ki diye düşündüm durdum..oysa ki link içerebilir yorumlarım ama amacı farklı olabilirdi..örneğin çekilişimi duyurmak için eklenebilirdi link veya önemli bir yayınımı duyurmak için de kullanılabilirdi..daha geniş kitlelere ulaşması için zaman zaman talep edilen dua ve Kur'an'ın okunması için kullanılabilirdi..
Yani hem olumlu hem de olumsuz geldi bana..dedim ya önemli olan ne amaçlı kullanılacağı..

Yorumlarımızda link eklemek için yapılması gerekeni sizinle paylaşmak istiyorum dostlarım..özellikle bunun aramıza yeni katılan ve çevremize girmek isteyen bir parçamız olmayı isteyen blogcanlarımız için faydalı olacağını düşünüyorum..

Bu kalsın hatırda..ve nasıl yapılır ona geçelim diyorum :)

Öncelikle bilgisayarım yere alınır ve hızlıca bilgi aktarılır..ne zordur bu dizüstü bilgisayarlar aslında kolaylığı var ama zorluğu da var..ok,tamam kestim :)

Laflıyalım arada ya :)

Yorumunuzu hazır ettikten sonra göndermeden önce içine aşağıdaki kodu ekleyerek istediğiniz link(bağlantı) ve bağlantının adını girdikten sonra yayınla butonuna tıklayıp gönderirseniz yorumunuz yayına alınınca içinde blogunuza veya arzu edilen adrese yönlendiren aktif bir link olduğunu göreceksiniz dostlarım...


     <a href="http://linkiniz.com/">Link adı</a>

Basit kolay ne kullanışlı..ne yazık ki bu henüz her blogda otomatik olarak yapılmıyor..lakin bu şeklide çok hoş değil mi?..
Hadi göreyim sizi..yorum kutuma bırakıverin linkinizi :)

Faydalanmanız dileğiyle..


Sevgilerimle...


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

54 yorum:

  1. bakalım becerebilecek miyim?:&
    sevgiyi çok seven birini görmek isterseniz tam şuraya tıklayın:
    benbir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay kuzum!..olabilirmuşmuş yaa ben tıkladım oldu valla :)

      Sil
    2. hocam böyle değerli bir bilgiyi benim gibi çömez bir blogcuyla paylaşmanızdan dolayı duyduğum memnuniyeti böylesine uzun bir cümleyle ifade etmem imkansız...
      sadece bunu kaç kere kullanabilirim hocam, belli sayı ver de ben bunun suyunu çıkarmadan kullanayım.
      şimdi sayı söylersen kıyamam kullanmaya:)
      100-200 hı?
      kaç söyle?

      Sil
    3. Değmesin yağlı boya izleyicileri için sınırsız :)

      Arzu ettiğin kadar gönlünce kullan balım!!!!!!

      Sil
  2. hocamızın öğretim gücü kuvvetli kiii bizimm...
    :)
    dur bakayımm bende deniyeyimm sevgi,mm..

    kekik kokulu bloğumdan sevgilerimle....:)

    birtutamkekik

    haydi bismillahh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuştur kekiğim :)
      Ne zeki öğrencilerim var yaahelal olsun helal!

      Sil
  3. sevgimmm,,:)
    olmadıysa yayımlama yorumumu balım..:)
    :))

    YanıtlaSil
  4. Yağlı boyam kocaman teşekkürler...
    Bende deneyeyim bakalım katre-isevgi ahanda olduu:))
    (belkide olmadıı):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu katremmm oldu..bu arada adım Sevgi..daha detaylı bilgi hatta görmek için şekli şemalimi şuraya tıklayabilirsin: Kim bu hatun?

      Süpermiş yaa!

      :)

      Sil
    2. Canım benimm:)
      Sevgi isminle bir bağımız var yani..:)

      Sil
    3. Evet canım aynen öyle..Hamd olsun..

      Sil
  5. cnim benim geldigine coooooooooooooooooook sevindim hic gitme bidaha olurmu.
    benimde sorum aslinda buna benziyordu yorumlara deyilde paylastigim tariflerin altina arkadaslarin linkini birakmak icin kot istemistim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebiiiim Allah razı olsun bitanem güzel dualarını cümlemiz için kabul etsin Rabbim..güzel arkadaşım sorununu anlayamamıştım ben hakkını helal et sen linkeklemekten bahsediyormuşsun meğer yayınların içinde yer alan..kuzum ben onu post yapmıştım linki işte burada: Baglanti-Link nasil eklenir?
      Anlayamamışım güzel kalplim bağışla beni..sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  6. tek acemi ben değilmişim yaşasın:))
    bilmem yapabildim mi?pembe kurdele

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptın bitanem!!..acemilik güzeldir öğrendiğini görünce yaşanan ve hissedilen mutluluk kadar güzel canısı :)

      Sil
  7. :))hosgeldinn.sensiz bir yanimhep eksikti canim.birakip gitme bizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel arkadaşım güzel arkadaşım benim..duygulandırdın beni..

      Sil
  8. Ben kusur kalır mıyım? Bakalım yapabilecek miyim?
    Dandini Dandini Dastana

    YanıtlaSil
  9. Kuzummmmmmmmm döndünmü sen çokkkk şükür nasıl mutlu oldum anlatamam:)))Rabbime
    şükürler olsun...O reklamlar nasıl geliyor inan bilmiyorum inşallah düzelir öpüyorum kuzum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hooooşbuldum ablacım!!!..bilmiyorum ablacım nasıl çıktığını ama çıkıyo keratalar :)

      Sil
  10. heeey blog ustamız yinee aramızdaa.
    :)

    YanıtlaSil
  11. SEYYAHGÜL
    BECEREMEMİŞİMDİR MUHAKKAK
    SEVGİ HALLEDEMEDİ İSEM YAYINLAMA
    BARİ GENÇLERE REZİL OLMAYAYIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) rezil olunacak bir şey yok ablacım..başarılı :)

      Sil
  12. çok faydalı bir bilgi bu ellerine sağlık. bunu yazan parmakların dert görmesin :))
    kar tanesi teşekkür eder... :)

    YanıtlaSil
  13. Ben neden bir türlü bu tür şeyleri anlayamıyorum..Aslında illa yanımda göstersin istiyorum birinin..Mesela kim? :)
    bir deneyeyim bakalım:
    tatli-tuzlu-tatli-tuzlu
    oldu mu acaba?

    YanıtlaSil
  14. Ya sen nasıl güzel bir insansın tatlım, Allah tüm işlerini yolunda götürsün inşallah. Dur bir deniyorum olacakmı bakalım
    Marifetli Cadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin bitanem kalben amin diyorum duana insallah cumelmizinkini insallah..olmus bu arada :)

      Sil
    2. ehe eheeee :D çok sevindim becermişim, iyiki varsın kocaman öptüm...

      Sil
  15. Neden olmadı acaba? tatlı'dan tuzlu'ya mı yazmam gerek? bir de buna bakalım mı? :)

    YanıtlaSil
  16. Yok anacım yok olmuyor işte :( ühhüüü..

    Tatlıdan Tuzluya Her Şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABLACIM!!!! bak soyle yap guzel ablam..once yukaridaki kodu kopyala yorum kutusuna ekle..ardindan icine yazdigim www.linkiniz.com yazisini silip kendi blog baglantini yaz..dene bi.

      Sil
  17. tatli-tuzlu-tatli-

    böyle mi Sevgi'cim ?

    Canım kusura bakma, bu da olmazsa sil benim yorumlarımı gülüm ya sayfanı doldurdum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ablam biraz daha denemen ve çalışman gerekecek..sayfam sana kurban olsun öyle düşünme :)

      Sil
  18. canım bide ben deneyim bakalım becerebilecekmiyim eylül hobi

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler, vesilenizle listemdeki her yemek sitesine bu yorumu bırakabileceğim:
    Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok basarili tebrik ederim siteniz de hayirli olsun bu arada..yemek sitelerini bir arada toplamak iyi bir fikir tarif sahiplerini bildirerek rizalarini da almaniz gerektigini hatirlatmak isterim zira ciddi kul hakki sorunu meydana gelebilir,buna gerekli hassasiyeti gostermelisiniz arkadasim,sevgiler.

      Sil
  20. Spor'a Dair Her Şey Breaking Bet
    Teşekkürler bilgi için ;)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. link ekleyebilsekte yorumlara.Link almak ne zor geliyor insanlara.Karşılıklı link eklense daha az rahatsız eder vicdan cinini

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR