28 Aralık 2012 Cuma

Bloguna en son kim geldi eklentisi



Sevgili Ozlem ablamin istegiydi..zaman asimina ugramadan beynimin labirentelerinde kaybolmadan yayina alinmali diye dusundum..siz de seversini ki bunu :)
Blogumuzu en son ziyaret eden dostlari minicik avatarlariyla gosteren bir tablo gorunumu ekleyecegiz dilerseniz dostlarim..
Arzuya gore minicik tabi..istediginiz buyuklukte ayarlanabilir cunku..
Hey kullanmayi arzu eden dikkat!..basliyorum ona gore :)

Bismillah..herseyden once insallah..

Kumanda panelimize gidelim..



Gadget ekle'ye tiklayalim..
karsimiza cukacak olan pencerede yukaridaki resimde daire icine alinan secenege tiklayalim..






Tikladiktan sonra karsimiza yukaridaki pencere belirecek..http:// ile baslayan bolume asagidaki linki ekleyelim..URL ile ekle yazan mavi secenege tiklayalim..





Karsimiza bir pencere daha belirecektir (yukaridaki) bu pencerede eklentimizi arzumuza gore degistirebiliriz..seceneklerini arzumuza gore belirleyebiliriz..

En son Kaydet deyip eklentimizin onizlemesini yapabilir..yerlesimde istedigimiz yere tasiyabilir/surebilir Kaydet diyebiliriz..

Ozlem ablacigim :)



Sevgilerimle..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. kendi adıma çooookkkk teşekkür ederim. faydalandım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgim hayırlı cumalar.
    KUZUMUN ELLERİNE VE O GÜZEL GÖNLÜNE SAĞLIK.
    Gel kuzum gel pasta ikram edeyim:)))

    YanıtlaSil
  3. HAYIRLI CUMALAR KARDEŞİMM...
    DENEDİMM Kİİ;)
    UMARIM OLMUŞTUR..
    :)
    ÖPÜLDÜNN CANISI.
    MUHABBETLE...

    YanıtlaSil
  4. SEVGİCİM BANANE BEN OYNAMIYORUM
    YAPIYORUM YAPIYORUM BU GADGET HATALI DİYOR SENCE NEREDDE YANLIŞ YAPIYORUM BU BENİM MERAK ETTİĞİM BİR EKLENTİ İDİ
    YİNEDE ÇOK TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bende de hata verdi seyyahım..
      Daha sonra tekrar denedim oldu:)
      Yağlı boyam kocaman teşekkürler.
      Hayırlı cumalar..Sevgilerimle canısı

      Sil
    2. CANIM TEKRAR DENEYEYİM TEŞİEKKÜRLER

      Sil
  5. Cansın cannnnnnnn:)))Öptüm kuzum....

    YanıtlaSil
  6. Geldim ama beni görmüyor bu eklenti:)))
    piştt geldim diyorum:)))
    Öptüm hayırlı cumalar gününe bereket gecene huzur yağsın
    öptüm.

    YanıtlaSil
  7. sevgiciğim çok güzel anlatmışsın da. birde ben anlayabilsem. ellemeye korkuyorum yaptığın güzelliği bozacağım diye. ne yapcaz:(((

    YanıtlaSil
  8. sevgiciğim elim korka korka gitti, galiba yaptım güzelim:)))

    YanıtlaSil
  9. Hayirli cumalar canim,bende deniyorum ama olmuyor,hatali diyor kactir deniyorum.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,benim sorumu sizin anlattığınızla ilgisi yok ama,bilginiz vardır muhakkak diye soruyorum.İzlediklerim kısmına url'den eklediğim kişi sayısının dolduğu söyleniyor.Bu sınırı nasıl artırabilirim?Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım sınıra gelmişsen ziyade neler yapılır bilmiyorum..kapasitesi dolmuşsa daha fazla eklenemez demek ki..sevgiler.

      Sil
  11. Canım,çok teşekkürler bu eklentiyi de yaptım bloguma. Hata verdi baya uğraştım ama oldu herhalde :) Hakkını helal et,selamlar ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. herzaman oldugu gibi bende denedim :) cok tsk.ler canim

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR