1 Aralık 2012 Cumartesi

Yaka-ladım onları!


Yaka kolyeler oldukça popüler son zamanlarda oldukça da hoş bir aksesuar olduğunu düşünüyorum..
Eskiden de kullanılan ve tekrar gündeme gelen bir aksesuardır kendisi bu şekilde giyimimizin bir parçası olması güzel değil mi:)
İnternette şahane yakalar yapan,yapmaya çalışanlar var..bunların içinden büyük bir fark ile kalbimde öne çıkan şahane yakalar buldum..her biri güzel mi güzel..
Gerek kullanılan kumaş türü dantelli detayları işçiliğin temiz olusu,detayların net ve belirgin oluşu kısaca çok özenli olduklarından dolayı bakmaya doyamadığım yakalara siz de bakmak ister misiniz?..








Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. bende bayıldım bunlara :) alamadım ama hala çok güzeller iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Evet cok güzeller örücem ben buyakadan bitsne deneme amacli bakalim nasil olucak

    YanıtlaSil
  3. birinciye bayildim
    böyle yakalari görünce cok zarif
    bir hanim hayal ediyorum hemen
    yakayla bütünlesmis bu hayal bende
    uzun boylu cok zarif giyimli zeki
    kim kurdu acaba bu objeyi aklima :)
    sarildiiiiiiiiiiim

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve farklılarmış, bayıldım hepsine de

    YanıtlaSil
  5. çokgüzeller daha dün annemle tığ işiyle yapsak süperolur bu yakaları diyordum.gerçektendeçokhoşlar

    YanıtlaSil
  6. Böyle güzellerini görmemiştim çok daha orjinal ve güzellermiş ee kim bulmuş :)

    YanıtlaSil
  7. ezelden beri bayılırdım bebe yakalara ne guzel kı suan moda ama ben daha hıc takamadım:(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR