3 Aralık 2012 Pazartesi

Tahammül edemiyorum


Mutfaktayken gelir aklıma genelde bu tür şeyler..
Meğer rahatsız olduğum bayağı şeyler varmış dedim kendi kendime..sebep ise tenceremin kapağıydı..evet tenceremin kapağından hoşlanmıyorum..
Tam olarak yemeğim ocağımdayken durumuna bakmak için kPğıelime alıp tezgahın üzerine bıraktığımda kapağın başta hızlıca sağ sol sağ sol gitmesi..tahta kaşığı tencereye daldırıp yemeği karıştırana tuzunu kontrol edene ve ateşin hararetini ayarlayana dek o kapağın önce hızlıca gitgide azalarak sonra yavaş yavaş gittikçe daha yavaş sonra ağır ağır sonra slow-motion dedikleri en ağır şekilde bir sağ bir sol etmesi ta ki durasıya kadar bu süreç içerisinde ne derece sinirlendiğimi tarif etmem mümkündeğil..

Sinirli insanla baş edebilirim,inatçı çocukla da,sürekli söylenenen herşeyi ters gören biriyle de ama o tencerenin kapağınatahammülüm yoktur işte benim..

Ne zaman yemeği kontrol etmek için tenceremi tezgahın üzerine koysam o meşhur sesi yine kulaklarımda..
Oturup düşündüm böylece tahammül edemediğim ve rahatsız olduğum şeyleri..
Liste de yaptım bak:

1:Tencere kapağının sağa-sola gidip gelmesi..

2-Tozlu-az bile olsa kirli bir masaya fincan-bardak,kitap,çanta gibi bir şeyleri koymak,hem kendim sevmem hem başkası da koysun istemem..silinecekse o ayrı :)

3:Cep telefonuma durmadan çağrı bırakılmasından rahatsız olurum,açamadığım durumlarda hemen ardından ev telimin aranması..cep telefonum var diye her an üzerimde taşıyor veya her an müsaitim beni arayabilirsiniz anlamına mı geliyor acaba?

4:Kılık kıyafetime bakılarak tepeden tınağa süzerek ardından yüzüme vardığı zaman gülümseyerek ''Çok zayıflamıssın canım,bana mı öyle geldi''demelerine de tahammül edemiyorum..dişimi sıkıp bişey demiyorum o ayrı..diyebilirim çünkü ama demiyorum..

5:Çocukları kalabalık veya ilgi gördükleri bir ortamda yeni sahip oldukları bir oyuncak gibi çevirircesine sergilemelerinden hoşlanmıyorum,tahammül edemiyorum..minicik çocuğa kendini sergileyerek beğenilmeyi bu şekilde öğretmenin doğru olmadığını düşünüyorum,sevmiyorum..

6:Şirin olduğunu düşündükleri bir gülümseme ile söylenen iğneleyici sözlere tahammül edemem..hele ki beni böyle davranmaya zorlayan karşısında sözlerden çok kendisine tahammül edemem..

7:Facebook-Twitter gibi yerlerde bir çorba tarifi 500 kez beğenilirken bir duayı 5 kişinin beğenmiş olması ne kadar acı..

8:Zaman zaman yardıma ihtiyaç duyulduğu zaman insanların dolaplarında oldukça fazla olmasına rağmen stok yaptım diyerek aldıkları malların veya giysi-yiyeceklerin yerine bir çorabı bir atkıyı bir havluyu kardeşlerine veya ihtiyaç sahiplerinden esirgemelerine tahammül edemiyorum..

9:Son olarak da aşağıdaki görüntüye tahammül edemiyorum..tamam artık böyle giyinmeyin vallahi bu kadarı kafi* :)

Mühim not:Etekten çok UGG botlarını sevemiyorum..


Birikmiş bunlar..listeledim gözlemledim incelemek istedim ..sizin tahammül edemediğiniz durumlar var mı dostlarım..?



Sevglerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

38 yorum:

  1. Canım benim yaaa olmazmı var tabi yanımda ağız şapırdatılmasına ve insanların kendilerini övmesine tahammülüm hiç yok

    YanıtlaSil
  2. Ooooo olmaz mı kuzum..

    Gece yarısı kendisi ayakta olduğu için bütün milleti ayakta sanıp arsızca gürültü yapanlara tahammül edemiyorum. Gece saat 22:00'de aklına gelen herhangi bir sebeple zilimi çalanlara tahammül edemiyorum çünkü çocukları uyandırıyorlar. Kendi evini temizlerken halısını pisini püsürünü aşağıya silkeleyenlere tahammül edemiyorum. Eve gelen herkesin evi gezme talebine ve her geldiklerinde bir bahaneyle yatak odasına dalmalarına tahammül edemiyorum. Arabada iki tane çocuk olduğunu görmelerine rağmen sollayarak öne geçmeye çalışanlara hatalı sollayıp önümüze kıran araç sahiplerine tahammül edemiyorum.

    Ne çok tahammül edemediğim şey varmış meğer :) bir dokun bin ah işit oldu biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hepsinde de haklisin ama nasil dayansin insan bunlara :) sevgiler canim..

      Sil
  3. benim durumum biraz karisik galiba .sinirim bozuk oldugun da bircok sey gozume carpiyor.ince ayrintilar cildirtiyor .ama sakinken bazilarini gormuyorum bile.ama encok simarik ve kendini begenen insanlara tahammul edemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O biraz daha cekilmez oluyor evet ama o tur insanlarla da yasamak zorundayiz canisi :)

      Sil
  4. bana hic dogunmayin ben bu ara hic bir seye tahammül edemiyorum en cokda kendime cünkü nolursa olsun hep susuyorum :((

    YanıtlaSil
  5. Bunu mim yapsaydın,herkez yazsaydı tahammül edemediği şeyleri keşke :))

    YanıtlaSil
  6. nurum bendemi yazayim
    yazmaya baslarsam kendimden utanacagim icin bir kacini yazayim

    1 argo konusan hanimlar
    2 televizyonun sesi
    3 mutfakta yemek hazirlayan kisinin parmaklarini yalamasi
    4 sakiz vicirtisi citirdisi özellikle hanimlarin sokakta sakiz cignemesi
    5 yemegin tadida bakmadan tuz ekleyenler ( önyargi revactadir )

    yeter yazmayayim ben sustum
    diyeceksiniz ne piskopat kadinmis

    YanıtlaSil
  7. :)) Ben böyle olaylar karşısında gülümserim karşımdaki de bu gülümsememe tahammül edemez:)))

    YanıtlaSil
  8. Canımmmm ziyaretin için teşekkür ederim,şimdi iyiyim hamd olsun.Yüreğine sağlık öpüyorum...Kapak konusunda hem fikirim:)))

    YanıtlaSil
  9. senin listendeki çoğu şeye ben de tahammül edemiyorum inan..

    YanıtlaSil
  10. sevgim,
    günaydınnnnn,
    önce sımsıkı sarılayım sana,öpeyim elma yanaklardan,
    tahammül etmek-edememek...benim sağım solum hiç belli olmuyor vallahi,
    nodüller sağ olsun:)
    ben tv izlerken kumandayı alıp değiştirenlere,
    bu dolabında ki su şişelerini içip geri doldurmayanlara,sonra da su bitmiş diyenlere,
    her konuda ben bilirim!diyenlere,
    konuşurken sözümü kesenlere,
    çok naif bir şekilde kapanıp,örtüsünün altında kilolarca makyajlı gezenlere,
    yollara tükürenlere,
    kedileri ve diğer hayvanları arabalarıyla ezip kaçanlara...

    sevgim,
    bugün bunların hepsiyle karşılaştım,ve deli oldum,12.30 itibariyle evden çıkma yasağı uyguladım kendime...

    şeri öper,kaçar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evden cikma yasagi guzel bir cozum Seri'm..opuyorum sariliyorum ozlemimi de bildirmekten gecemiyorum :)

      Sil
  11. Ben:))))
    Ah kuzularım ne kadar çok dertliler.
    Gelin çiğ köfte yiyelim boşverin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) duruma cok guzel el attin ablammmm hemen geliyoruzzz..

      Sil
  12. Çok şekersin beni güldürdün :)

    YanıtlaSil
  13. ne güzel yazmışsın canım :) daha bumlar gibi birçok tahammülü olmayan şeyler vadır bizim için...bunlar resmen içimdekilerdii... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin ardindan daha coook vardi aklimda kalan neden eklemedim ki dedigim sevgiler canisi :)

      Sil
  14. Canım,olmaz mı?
    Herkesin kendine göre tahammül edemedikleri vardır tabii ki!!!
    Şimdi ilk aklıma gelen.
    Yalancılığa ve haksızlığa.
    Özellikle sokakta sakız çiğnenmesine,bay bayan farketmez,
    Dağınık bir eve.Ve saçı başı dağınık kendine bakmayan kişilere,bay bayan farketmez...
    Çok vardır da aklıma ilk gelenler bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakiz!!...evet kesinlikle katiliyorum sakizi ben de pek sevmem..

      Sil
  15. Kuzum takı çekilişine ne oldu ben atladımmı .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cekilsiin talihlisi belli oldu ablacim geride kaldi biraz o yayin,su perisi kardesim kazandi hayirli olurlar insallah :)

      Sil
  16. :))))
    evet benimde var :)))

    - çok konuşan kadınlara
    - herşeye burnunu sokan insanlara
    - uyumsuz giyinen tiplere
    - her şeyiyle siyah giyinenlere
    - yüzüme gülüp arkamdan konuşanlara
    - şımarık çocuklara
    daha çok varda aklıma gelenler bunlar canım :))

    çok öptüm...
    -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirinemmm ben total black giyinmeyi cok severim yanina gelsem bana tahammulun olma mi kiz :)

      Sevgiler..

      Sil
  17. Yazıyı okumadım
    kısıtlı bi zaman için geldim
    format teferruatlarıyla meşgulum uğrarım yine postlarını okumak için ama
    şimdi başka bişi dicem..
    İlk ismini tıkladığımda google bağlamışsın profilini direkt google çıkıyo
    benden bi öneri sadece bunu yapma...
    Açıkcası oradan senin site linkini görüpte gelene dekkk baya bi zamn harcı yani
    hele bnm gibi eringenler için ;)

    YanıtlaSil
  18. Bende bende tahammül edemiyorum :)
    Bilumum gıcırtı cıyırtı seslerine
    Ağız şapırdatarak yenmesine bu kelime bile beni deli edior :)
    Çok konuşup boş konuşan insanları dinlemek zorunda kaldığımaya vs vs :)
    Daha çok varda fazla saymayım annem seni kim sevecek ya derdi böyle kızdığımda :D
    Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  19. Cıxx

    aynen öyle..
    telefonun var diye tıpkı söyledğin gibi her an ulaşılabilir her an musait durumda olmalısın.. Heleki okul çağında bi çocuğun varsa...

    Çocuklar konusundada evet bunu az bile söylemişsin..
    Bırak oyuncak gibi sergilemeyi birde facebook tweet vs sosyal ağlarda çocuklarının resimlerini an be an görüntülerini paylaşanlar yokmu bitiyorum..

    çocuk resimelrini kötü amaçlı kullanımda ülkeler arası üst seviyelerde olan bi ülkeyiz hal böyle iken bu anne babalar nasıl hiç endişelenmeden
    çocuklarının daha kursağından geçmeden ellerindeki yiyecekleri " şu anda mc donalds'dayız..
    Yok efndm şu anda piiza yiyo diyip o anın görüntüleri ile çocuklarını şekilden şekile sokup resmedenler... Bi kaşık suda boğmak istiyorum..
    Nesil nasıl bozuldu aha işte böyleee...

    son olarak iğneleyici sözlere bnmde hiç tahamülüm yoktur bnm herşey ağzımdadır hemen sölerim patavatsızlık seviyesinde deil ama taş atmam kafa yarmam iğnelemem en azından ;)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR