11 Aralık 2012 Salı

Yeni son yorumlar eklentisi


Blogumun en cok begenilen ve sevilen kategorilerinden biridir Blog tasarim kategorisi..ben gibi bloglarinda yenilik yapmak,farklilik olsun isteyenler icin oldukca faydali paylasimlar yapmaya calisiyorum zaman zaman..dilerim amacima ulasmisimdir sevgili dostlarim..
Uzun zaman evvel son yorumlar eklentisini paylasarak bir cok arkadasin blogunda yer almasina sebep olmustum..eklentideki degisiklik sebebiyle bu kod calismamaya baslamis mecburen bloglarimizdan kaldirmak zorunda kalmistik hepimiz..
Kod ureticisi kodu kilitledigi icin eklentiyi blogumuzda tutmanin bir anlami kalmamisti..bu gun farkli bir kod deneyelim dilerseniz..aslinda ayni eklenti bir oncekinden farki yok tek farki kilitli olmayisi :) insallah bu da bir onceki gibi olumsuz sebepler yuzunden kaldirilmaz..

Eklentiyi blogumuza eklemek icin yapmamiz gerekenlere gelince...

Bismillah..





Kumanda panelimizden Yerlesim diyoruz..

Yerlesim kismindan Gadget ekle diyoruz..


Eklentiler listesinden HTML/Javascript eklentisini seciyoruz..
Bunu hazir ettik buraya kadar hersey tamam..


Asagidaki kodlari kopyalayarak..
<style type="text/css">
ul.w2b_recent_comments {
list-style: none;
margin: 0;
padding: 0;
}

.w2b_recent_comments li {
background: none !important;
margin: 0 0 6px !important;
padding: 0 0 6px 0 !important;
display: block;
clear: both;
overflow: hidden;
list-style: none;
}

.w2b_recent_comments li .avatarImage {
padding: 3px;
background: #fefefe;
-webkit-box-shadow: 0 1px 1px #ccc;
-moz-box-shadow: 0 1px 1px #ccc;
box-shadow: 0 1px 1px #ccc;
float: left;
margin: 0 6px 0 0;
position: relative;
overflow: hidden;
}

.avatarRound {
-webkit-border-radius: 100px;
-moz-border-radius: 100px;
border-radius: 100px;
}

.w2b_recent_comments li img {
padding: 0px;
position: relative;
overflow: hidden;
display: block;
}

.w2b_recent_comments li span {
margin-top: 4px;
color: #666;
display: block;
font-size: 12px;
font-style: italic;
line-height: 1.4;
}
</style>
<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
// Recent Comments Settings
var
numComments = 5,
showAvatar = true,
avatarSize = 40,
roundAvatar = true,
characters = 40,
showMorelink = false,
moreLinktext = "Devam »",
defaultAvatar = "http://www.gravatar.com/avatar/?d=mm",
hideCredits = true;
//]]>
</script>
<script type="text/javascript" src="http://helplogger.googlecode.com/svn/trunk/w2b recent comments with avatars.js"></script>
<script type="text/javascript" src="http://degmesinyagliboya.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json&callback=w2b_recent_comments&max-results=5"></script>





 
Kodu daha once actigimiz HTML/Javascript eklentisinin icine yerlestiriyoruz.
Kod icerisinde yapilacak degisiklikler ise  asagidaki resimde alti cizilerek belirtilmistir..
Kodun en son satirinda blog adresinizi giriniz.
numComments secenegi ile yorum adedini artirabilir veya azaltabilirsiniz.
Avatar size secenegi ile yorum sahibinin resmini-avatarini kucultebilir veya buyutebilirsiniz..
Onizleme yaparak hersey yolundaysa Kaydet deyip cikiyoruz..

Her tur sorulariniz icin yorum kutusunu kullanabilirsiniz dostlarim..hayirli olsun,kolay gelsin :)

Kod sahibi:way2blogging
  
Bu tur eklentileri blogunuzun en alt kismina yerlestirmeniz blogunuzun islevselligini etkilemeyi onleyecektir canlarim..
 


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. hemen uygulandı canım ;) sayende çok şey öğreneceğim :)

    YanıtlaSil
  2. hemen yaptım oldu... çoook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. bu konularda tanıdığım en iyi bikaç kişiden birisin.
    tebriks.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Canımmmm günaydın sen gel ben sana kereviz pişiririm öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Bana yapmıştın zaten kuzum :) Ellerin dert görmesin. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben de bloguma ekledim teşekkür ederim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Yaptım, oldu. Çok da güzel oldu. Teşekkürler, bilgine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. yorumlarda sorun yok canim bunuda eklemisim önceden sorun olan digeri
    zamanin olursa bakarsin artik :)

    YanıtlaSil
  9. çok faydalı oldu bu:)

    teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. hakikaten sen cevher gibisin canım be gene süper bi eklenti hemen ekledim sağol canımmmmmmm:)

    YanıtlaSil
  11. paylaşımlarınız o kadar güzel ki, kendi adıma çok çok teşekkür ederim ben. Acemiliğin verdiği birşey sanırım, blogum yeni sayılır bir çok şeyin farkında değilmişim. sayenizde yeni eklentilerin farkına vardım diyebilirim :) Kendi bloğumda da hemen uyguladım affınıza sığınarak. Tekrar teşekkürler, Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  12. çk güzel oldu, teşekkür ederim :)sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR