1 Aralık 2012 Cumartesi

Size bayıldığımı bilin,yeter


Modacı değilimdir,moda kurbanı da demeye 10.000 şahit gerek..moda kurbanı da sayılamam durum böyle olunca..ama gözüm çok eleganttır diyebilirim,nerde zarif bir parça zarif bir detay görsem yakalar fark ederim..bazıları ise kendini hemen gösterir..kör olsan görürsün yani o misal..
peplum yanı pelerinli mi desek artık bilmem moda tabiri nasıldır ama peplum etek veya ceketleri çok çok beğenirim..
Benim var mı..eh,var bişeyler işte ama bunlar oldukça dar ve vucut hatları açık açık gösterdikleri için genelde az ve belirli yerlerde giymeyi tercih ederim..
Ama severim kendilerini bayılabilirim onlara ayrıca..
Ne varsa eskilerde var işte ne varsa orada..çünkü bilir bilen,bu yeni bir şey değil..


 Bütün olarak her detayını çok sevdim..


 Yukarıdakinin aynısı renk farklı bi tek..severimmm...


 Renk ve kumaş harika..omuzlardaki detay da olmasa :)


 Bu benim olsa :) düz çizgiler az detay ama çooook zarif..


Hadi bunu da size vereyim :)..

Ama yoook bakmak yetmez en azından çakması veya bunların yanından geçmişini dikmek yapmak isterim diyen var ise..


Bu yapımı kolay asimetrik hırka onları geçici olarak da tatmin eder..kolay ve hızlı yapılır yapımı da alttaki linkte yer alır,buyrun dostlar..



Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. ceket giyen biri değilim ama ceketler hep dikkatimi çeker alışveriş sitelerinde ilk ceketlere balarım
    gerçekten yukardakilerde çok güzel ben en çok 2 ve 4. sıradakileri sevdim siyahlrı

    YanıtlaSil
  2. Ben siyah olana bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de cok guzeller. insallah senin olurlar...

    YanıtlaSil
  4. Hepsini kopyaladım haberin olsun
    Paylaşım için sağol

    YanıtlaSil
  5. 1-4 ve 5. çok güzel...
    Bu tür ceketler diz altı etek ve uzun çizme ile harika oluyor:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR