30 Aralık 2012 Pazar

Kitaplık-OkumaGünlüğüm için Tasarlanan Yeni Şablon

Tatlı ve uysal bir insan için tasarlanan sade ama class bir blog şablonu..yerleşimi ve düzenini zevkine göre yapıldı..sevgiyle ve kitaplara olan büyük tutkusuyla okuma günlüğünün devam etmesi ve daha çok sevilmesi dileğklerimle..
Sevgili Eren'in şablonu huzurunuzda..2'nci bir header'ı de tatlı bir insan olduğu için hediye etmek istedim..



Canli gormek icin:Okuma Gunlugum-Kitaplik

SABLON TASARIMI ICIN..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. :q canım bu blogun adresi nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta ekleyeceğim bitanem sonradan fark ettim ben de.

      Sil
  2. Eline emeğine yüreğine sağlık canım:)
    Güzel yürekli Sevgim,ailen ve tüm sevdiklerinle birlikte mutlu yıllar dileklerimle sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kuzum senin şablonlarını severim hepsi birbirinden harika ellerine,emeğine sağlık.2013 senesinin tüm insanlık alemi için sağlık,huzur,mutluluk, sevgi,saygı,barış,bol şans ve bereket dolu geçmesini yüce RABBİMDEN niyaz ederim...Öpüyorum...Bu arada sana son bir mail attım aslında iki ama ilkini boşver müsait olunca bakarsan çok sevinirim:)))Ablan bu aralar çokkk dalgın kusuruna bakma emi:)))Son Hali yazılı:)))

    YanıtlaSil
  4. Şablonların hepsi de mükemmel canım, emeğine sağlık! Ben de yeni yılını kutluyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. neşeli yıllaar.
    :)

    (cicileydi'nin blog sorunu varmış. hadi ona da yardım etsen yaaaa)
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR