11 Aralık 2012 Salı

Artan kumaşlardan ne yapılır?

Bu güne dek dikmiş olduğum her giysiden arda kalan kumaş parçalarım vardır..dikiş ile ilgili olan her dostum da bunun nasıl sıkıntılı bir şey olduğunu biliyordur mutlaka..atsan atamıyorsun,tutsan değerlendiremediğin için üzülüyorsun..eh,oracıkta durdukça ve sen onlara baktıkça ''bunlarla ne yapılır''sorusunu cevaplayacak güzel migüzel fikirlerim var..yuppi! :)
Bir kaçı hemen denenebilir bir kaçı arşivlenebilir bir kaçı da beeelki bir gün diyerek arda kalan kumaşları tekrar beklemeye alabiliriz..
Bak bakalım ne buldum ve neler yapılabilir :)

İlk görüşte bu nedir dedirtebilir ama bunların bulaşık bezleri veya banyo lifleri olarak örüldüğünü öğrenince hak verip dikkate alabiliyor..renkleri de pek güzel değil mi..ince ince kesilmiş kumaşı örmüş ve banyo lifi ile bulaşık yıkama bezi yapmışlar..:)



Erkek çocukları olan anneler yaşadı!..kız çocukları olan anneler de öyle :) ceplerini birleştirerek kot pantolonları bu şekilde değerlendirebiliriz..bu güne dek gördüğüm en güzel kot pantolon değerlendirmesi belledim..bir kere bakınca bir daha bakası var insanın ya :)


Pek emin değilim aslında yapabileceğimden..belki de resimdeki güzel olmamış..yine de fikir olarak güzel olabilir,kullanılacak kumaşın türü daha dökümlü olursa..hmm,neden olmasın :)

Herşeyden çooook zemine bayıldım..sonra diğerlerine..:)


Sandalye miderleri olarak da yapılabilir evet..ya benim aklıma neden gelmiyor bu tür fikirler acaba ?

 

Hiç birini yapamam diyorsan pas pas yap :) vallahi bu en kullanışlı olanı..faideli bir şey :)..artık bu yayınımdan sonra arda kalan kumaş parçalarına bakarak nasıl bir bahane uyduracağını sen düşün(bana da söyle)önerilere açığım dostlarım fikirlerinizi bekliyorum..



Sevgilerimi gönderiyorum...




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. Hiçbir post seninki kadar okunası olmuyor. Cok şükür gördüm :) ben o sandalye minderlerine bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizardim,utandim :)
      Tumune bayildim ben sevgiler canim.

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık çok bilgilendim.
    sevgicim sana yorumlardan ulaşılamıyor ..
    Bende yana eklisin ordan geldim kuzum ona bi bak
    herkesin yanında ekli değilsindir.
    yada gogla yazıp ulaşacaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izledigim bir cok arkadasin takibi kopuyor tekrar izlemeye almak zorunda kaliyorum zaman zaman sebebini anlamis degilim belki bundan ileri gelen bir durumdur ablacim,tesekkur ederim.

      Sil
  3. Hepsi çok güzel sevgi. Minderler ve kot paspas harika
    sevgiler sana
    bu arada emanetim eline ulaştımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paspas en guzeli,cok basarilir bence de :) ablacim ulasmadi henuz,sevgiler.

      Sil
  4. Kot pantolonların değerlendirilmesi fikrine bayıldııım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzaktan bakinca hic anlasilmiyor,kapi kapi cep aramaliyim bende istiyorum :) sevgiler.

      Sil
  5. Bence çok faydalı post olmuş hatta hep bir kenarda durmalı ve üzerine sürekli ekleme olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir :) tesekkur ederim..neyli resmine bayildim bu arada.

      Sil
  6. Rengarenk ne güzel bir paylaşım olmuş.Yüreğine fikrine sağlık.Teşekkürler canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sabahleyin birkaç kez yorum yapmak için uğraşmıştım ama olmamıştı...
    Çok güzel bir post olmuş ablam. Ben Kot ceplerinden yapılanı sevdim. Değişik bir tasarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinopee yorum olayi endiselendirdi biraz beni insallah gecicidir canim,o cepli cok basarili hakkaten.

      Sil
  8. Sevgili tasarım harikası, değerli blog hocam, kot olanı ilk bakışta ne olduğunu anlayamadığımdan boş boş bakarken faremin tekerleğinin dönmesi ile yakın çekimle buluştum. Bayıldım...inanın tek kelime ile çok klas olmuş. Kaldı ki benim tarzım klasik iken ben bile bu kadar beğenmişken, tarzı spor olanlar herhalde eşlerinin ceplerini sökmeye başlamışlardır:)
    Sandalye minderleri de kumaş artığı değerlendirmek için çok mantıklı ve sıcak olmuş. Ah birde bunları yapan bir ben olsa...ah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfurullah kuzum ..anlasilan o ki cepliye herkes bayilmis ama cok guzel cidden cok basarili :)
      Sevgiler gonderiyorum canim.

      Sil
  9. beceriksiz biri olarak artan kumaslar ancak pas pas oluyor bende
    nerde böylesine hamaratlik sahsimda

    dikis bilen kadinin eli öpülmeli derim
    uzat elini öpücem ;)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR