5 Aralık 2012 Çarşamba

Günaydın!


Hayırlı sabahlar dostlarım..
Selamların en güzeli üzerinize olsun..haberlere göre kar bir çok ülke ve bölgede kendini göstermiş..şehirleri köyleri örterek güzelleştirmiş..
Sessizliğiyle insanlara huzur vermesini diliyorum ayrıca sokaktakilere de Allah'tan yardım diliyorum..
Rabbim kimseyi açıkta bırakmasın inşallah..
Buralarda hava hala güneşli..ama soğuk delip geçen türden..
Sabahları pırıl pırıl bir güneş ve inanılmaz renk karışımlarıyla görsel bir şölen yaşatan gökyüzüyü karşılıyor bizleri..
Allaha hamd olsun...
Herkese güzel bir gün diliyorum,kar ile şenlenen dostlarımdan kar resimleri bekliyorum,sabırsızlıkla üstelik :)

Hayırlı sabahlar bir kez daha dostlarım..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Günaydınnnn canımmmmmmmm sevgilerrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. günaydin.
    canim ayni dilekler sanada:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı sabahlar kuzucumm.
    Halis duana yürekten AMİİİİNNN diyorum.
    Mesaj alınmıştır efenim ;))
    Öperimm :)

    YanıtlaSil
  4. günaydin kuzum
    o istedgin kar varya beni ve kizimi yataga düsürdü
    gel degiselim yerleri nurum
    günesi istiyorum icimi bedenimi isitan isik istiyorum isiiiiiiik

    Hamd olsun rabbbim sana hasa sana siginirim
    sarildim nurum

    YanıtlaSil
  5. gunaydiiin gunaydin !oh oh ne guzelde sabah guneslerinin nesvesi ! :)

    YanıtlaSil
  6. karanlık bi sabaha uyanmak, ve başkasının uyandığı güneşli sabaha bakıp mutlu olmak paha biçilemez(:

    YanıtlaSil
  7. görsel ve yazı oldukça dinlendirici..Harika..

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım bloguma senin için resimler yükledim :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR