23 Aralık 2012 Pazar

Yayın içine göz kırpan yazı eklemek


Ne demek :)
Doğrusu bu konuya başlık bulmakta zorlandım ..yanıp sönen,yanar döner,alacalı,hareketli yazı eklemek de olabilir ama bu durumda da çooook uzun bir başlık olabilirdi..elindeki malı mutlaka ama mutlaka satmak isteyen mahallenin bakkalına benzeyebiliridim.. "Allah muhafaza :)"
Konumuz yanıp sönen veya ilk tabirimle göz kırpan yazı nasıl eklenir..
Postlarımızın içine dikkat çekmek için kullanılabilecek güzel bir yöntemdir(yorum kutusunda geçerli değildir)
Arzu ettiğiniz kadar kullanabilir kısıtlama yoktur..ben-bir :)
Bir yerlere not etmenizde yarar var..zira bu ne eklenebilir ne de el altında bulunması için üstlerde meydanda tutulabilecek bulundurulacak bir şey değildir..
Yukarıda yazmış olduğum Allah muhafaza cümlesi söylemek istediğimin canlı örneğidir..
Mesela bir ürün tanıtımı bir çekiliş duyurusu veya dikkat çekmek istediğiniz her hangi bir bağlantı üzerine kolayca ekleyebilirsiniz bu özelliği..
Örnek:




Header Çekilişim İçin TIKLA!
 
www.ilgililinkim.com

Ben çok sevimli ve yararlı buldum..denemek ister misiniz?...



Yeni yayın oluştur diyerek veya var olan bir yayında kullanabilirsiniz.. öncelikle Yayın oluştur bölümüne Oluştur değil HTML kısmına aşağıdaki kodun ''Çekilişime beklerim!'' yazısını arzu ettiğiniz yazı ile değiştirerek ekleyin..


<blink>

"Çekilişime beklerim! !"

</blink>

Önizleme deyip yayına alabilirsiniz canlarım...



Hepsi bu ve bu çok HOŞ!!!


Renkli olanı nasıl yaptın diye sormayın aklını karışır hata olıur sonra çıkamayız içinden :) önce bu şekil öğrenin ardından renklisini de göstereceğim inşallah..

Daha farklı yerlerde de kullanmak isteyenler kodu Kumanda paneli-Yerleşim-Gadget ekle-HTML/Javascript içine alarak an itibari ile sağ tarafta Duyurular diye yanıp sönen şekliyle de kullanılabilir... :)


Sevgilerimle dostlarım...



...


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

32 yorum:

  1. teşekkürler hemen deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. bu html kısmı o kadar zorluyorki insanı, çözebilene aşkolsun, ama sen anlatınca basitmiş gibi gözüktü birden, mesela ben yayınlarımın arasına çiçek filan eklemek istiyorum (hani yazıları ayıracak bir görsel) bir türlü bulamadım başaramadım nasıl yapacağımı, en sonunda bıraktım işin ucunu, çökertecem yoksa blogumu diyerek :D öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiic bisey olmaz emin olmadan KAYDET"me kuzum sevgiler o cicekleri de gosterebilirim bir ara sevgiler :)

      Sil
    2. süpersinnnnnn, inan o kadar sevinirimki, şu an havalara uçtum biliyormusun, çok ama çok öpüyorum ;D

      Sil
    3. Mutlu olmana bende mutlu oldum marifetlim :)
      Sevgiler.

      Sil
  3. Göz kırpan yazııı...
    Oyy kuzum benim, inan çok şeker bir şeymiş bu :)
    Hemen bir kenara not ettim, unutmazsam kullanmak istiyorum bende.
    Emeğine sağlık can.
    Öpüyorum ve de sarılıyorum en içteninden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler bitanem isine yararsa ne mutlu bana canisi..sevgilerimle..

      Sil
  4. Dünya üzerinde gelmiiiiş geçmiiiş en yararlı, ennn faydalı, en paylaşımcı, çok sevgili ve pek kıymetli blog akıl hocam benimmm...
    Allah senden razı olsun.
    Bu gün zamansızlıktan ölüyorum, ama onu en kısa zamanda yapıp deneyeceğim, hem o kadar ki bütün dünya etrafımda yanıp sönecek:)
    inan çok cömert ve fedakarsın:)
    seni çok ama çok seven en arka sıradaki taleben...
    benbir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otur cocugum yerine yag cekme hocana cok ayip :)
      Bidenemsin bidenem!..

      Sil
  5. Canım hayırlı günler.
    bende denedim htmleye tıkladım ama ben afiyet olsun yazdığım yere yazdım satır atlatamadı birde kalemi alıp tekrar açınca karmaşık kotlu yazılar çıktı yanındaki oluştura tıklayınca düzeldi korktum ablam ve o kodu hemen sildim Ayşegülde kotlarla yaparken bloğu bozulunca böyle oluyor:)
    genede ellerine sağlık dileğim senden yapar banada gösterir.
    kuzum nereye yazdın hotmailde ve facebookta yok mesaj:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım emin olmadan yapma ablacım evet Ayşegülümün de küçük bir boşluktan bşablon sorun çıkartmıştı..ama o öyle soruna sebep olmaz yine de emin değilsen yapma ablacım..

      Tekrar mail attım ablam.

      Sil
  6. Yaptın yine yapacağını :)

    YanıtlaSil
  7. Ben geldim ama kuzum başlıkta oldu istediğim gibi.
    bir kase lezzet bir yaşında güzel oldu oraya yazdım ekledim.:)
    aralarda tam istediğim gibi olmadı.
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan ablacım başlığa nasıl ekledin :) gerçekten şaşırtıyorsun beni :)

      Sevgiler ablam rica ederim.

      Sil
  8. denedim oldu:)) ben şu yanlara resimli kategori yapmak istiyorum bi ara kolaysa onu da yazar mısınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracan blogumda onu daha önce post yapmıştım..link aşağıda canısı:Blogger'da kategori oluşturmak ..

      İnşallah işine yarar tatlım..kolaylıklar diliyorum.

      Sil
  9. Cansın Can.....İlk fırsatta deniycem öpüyorum kuzum...

    YanıtlaSil
  10. Canım ne kadar faydalı bilgiler veriyorsun, çok teşekkür ederim bende deneyeceğim:))

    YanıtlaSil
  11. selam .. blogunuz çok hoş ve faydalı bilgiler içeriyor takip ediyorum sizi bende kısa bir süre önce blog sahibi oldum yavaş yavaş ilerliyorum ama çok keyifli ...bende bloguma beklerim sizi ...ayrıca imlecinizdeki olaya bayıldım vede bittim bilgi verirmisiniz bu konuda

    http://hazanmevsimi58.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yoruma cevap yazdım canısı mailimi de not ettim dönersen gönderebilirim..
      Güzel sözlerin için de ayriyetten teşekkür ederim veee hemen ziyaretine geliyorum :)

      Sevgiler kuzu.

      Sil
  12. Yaptım Cannnnnn yaptım öpüyorum kocaman:)))

    YanıtlaSil
  13. ben denedim ama olmadı.
    sadece yazı çıkıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım denemeye devam et elbet olacaktır kolay gelsin.

      Sil
  14. cok hosuma gitti hemen denicem basligada bayildim :))

    YanıtlaSil
  15. Sevgi bunun adı yanıp sönen yazı olmalı :)))
    Bende kullanacağım bir yerlerde faydalı bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok iyi böyle..göz kırpan falan :)
      Sevgiler canım.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR