23 Aralık 2012 Pazar

Siyah mı olsun gri mi?



Heyecanlıyım biraz..elimdeki motifli battaniyemin son aşamalarına gelmiş sona yaklaştıkça daha da yavaşlıyormuş gibi görünse de bir an evvel bittirip sizinle paylaşmak istiyorum ...

Benim kız çok maharetlidir dostlar..iğneye bile gerek duymuyor elleriyle örüyor :)


Sabahları kenar köşe toparlanınca cici kuzum da uyanınca koltuktaki yerimizi alır televizyonu açarak örmeye başlarız genelde..
izlediklerimiz bazen Dost tv'nin programlarından biri.bazen TRT1'in İyi Fikir programı bazen ise Pepee :)


Motiflerimin ilk hali..kenar renklerine henüz karar vermemiştim..aslında bu şekilde beyaz olmalarını istedim..sonra ..



Motiflerimin kenarlarını elimde olan açık gri bir renk yapmıştım ama hepsini değil çünkü elimdeki ip azdı..az olunca da bitti..akşam vakti biraz daha örmek isteyince canım yine elimde olan bir miktar siyah renk ipi de diğer motiflere kullanınca..


Sonuç bu!..siyah o kadar güzel ortaya çıkarttı ki ortadaki pastel renkleri..gri ile örülmüş motiflerin tümünü söküp battaniyemi komple siyah kenarlı yapmama mecbur etti beni..yani öyle yapmayı düşünüyorum dostlarım..


Gri renkli motifleri sökmeden bir de daha bilgili ve daha zevkli dostlarıma danışmak istedim...
Sizce nasıl olsun..gri çok hoş evet ama siyah daha bi güzel mi gösterdi..karasızımmmm..o biçim :)

Fikirlerinize talibim..yetişin :) !!



..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

41 yorum:

  1. Ben anlamam örgü işlerinden ama siyah ne kadar renkleri daha da belirginleştirmiş olsa da ilk bakışta gri dedim sevgicim.. ben olsam grileri sökmezdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kıyamıyorum grileri sökmeye ama syahlara da hoşçakalın diyemiyorum :(

      Sil
  2. Bence de gri, daha sıcak, net çizgiler her zaman güzel olmuyor. Yine de sen içinden geleni yap. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimi içimi anlamıyor ki çok büyük bir dertmiş gibi kara kara düşünüyorum işte :(

      Sil
  3. BANA KALIRSA SİYAH DAHA PATLATIR
    GERÇİ KULLANILACAK YERİN KONSEPTİDE ÖNEMLİ AMA
    GRİ BAYGI GÜZEL OLUR
    SİYAH SÜRMELİ GÜZEL OLUR BENCE
    YİNEDE SON SÖZ SENİN
    BENDEDE VAR BİR TANE ŞİMDİ
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evim özelliklede oturma odamızda renkler çok..fıstık yeşili lila turuncu :)
      Seninkini gördüm ablacım yelekti yanılmıyorsam,sevgiler.

      Sil
  4. sevgim,
    günaydınnnn,
    o kınalı minik parmakları öper öper yer şeri teyzesi,maşallah kuzuma maşallah,

    bence de gri ve beyaz ikilisi güzel canısı,

    keyifli geçsin gününüz,

    YanıtlaSil
  5. Grileri sökmesen de onları ortaya koysan siyahları da etrafına dizsen bence çok güzel olur çünkü grilere de kıyamadım ben :)) Ben bu battaniyeleri çok seviyorum renkleri de çok güzel olmuş siyaha da bayıldım ayrıca:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgi bak bu fikirde çok çok mantıklı
      bencede sökme

      Sil
    2. Canısı gri rengin yünü biraz daha kalın olduğu için boyları sırıtıyor bu sefer :(

      Sil
  6. Sevgicim,siyah iyi durmuş bence..Koyu renkler renkleri daha çok ortaya çıkarır..Sevgiler canım..Öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Neyrancım ..saol bitanem..benden de sevgiler.

      Sil
  7. canımmm aşağıda yazdıklarını okumadan önce hemen gri diye atlamıştım, ama senin gönlün siyahtan yanaaaa:)
    itiraf et.
    bence de siyah, sen nasıl beğeneceksen o, nasılsa sen kullanacaksın:)
    kolay gele canım benim.

    YanıtlaSil
  8. Gri:)))Çok asil duruyor kuzum ellerine,emeğine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  9. ilk sıra gri üstüne siyah olsun:D

    YanıtlaSil
  10. ilksıra gri üstüne siyah olsun:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor balım gri renkteki yün ipi siyahan az biraz daha kalın olduğu için motif sırıtıyor :(

      Sil
  11. Bence gri güzelim, çok beğendim eline sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ablacım teşekkür ederim sanırım siyah olacak ama :(

      Sil
  12. Hoşgeldin Sevgim:)
    O kınalıyı,hamarat kuzuyu yerim ben yerim:)
    31 bin kere maşAllah!
    Örgüye dönecek olursam.
    mmmmm..Bence gri olsun:)
    Kolay gelsin balım.
    Muhabbetle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamarattır teyzesi hem de çok meraklı bir hamarat :)
      Sevgiler canım..

      Sil
  13. Canım ellerine sağlık çok güzel örmüşsün ama benim fikrimde, zevkim de griden yana!Kullanacak olan sensin ama yinede, önemli olan sen beğen senin içine sinsin canım, kolay gelsin:))

    YanıtlaSil
  14. bi dakka. geri mi döndün yoksa önceden planlanmış bi post muydu?

    YanıtlaSil
  15. Kolay gelsin o güzel yardımcın varken sana her iş kolay:))Ben bu ara griye takılmış durumdayım kesinlikle gri diyorum..Maşallah on parmakta on marifet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı herşeyi kızım yapıyor zaten :) kız çocuun varsa böyle olabiliyormuş demek :)
      Az kaldı bitince son halini göreceksin bitanem sevgiler..

      Sil
  16. Gri kalsın canim, aynısından bulursun mutlaka. o kadar ugrasmıssın, siyah gitmedi bu renklere. daha sonra baska renklerle kullanırsın siyah ipini. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim balım benden de sevgiler.

      Sil
  17. Bence de gri olsun.İçindeki renkler soft tonlarda olduğu için siyah çok keskin durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) herkes gri dedi..ben çok kararsız kaldım ama :((

      Sil
  18. Bence biraz gir biraz siyah olsun sıra sıra

    YanıtlaSil
  19. bilmiyorum geçmi kaldım bu yorum için ama kesinlikle gri olmalı.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR