26 Aralık 2012 Çarşamba

Burda Aralik sayisinda neler var?


Sayıları kaça ulaştı bilmiyorum..o kadar çok fazla dikebilen biri de değilim son aylarda..ama ne hikmetse burda dergisinde güzel modeller olunca o sayıyı almaya çalışıyorum..
Alınan her Burda terzi olan annem annemden sonra dateyzemin işine de yarayabiliyor bazen..en son da bana yarıyor tabii ki..
Aralık sayısı da tam istediğim tarz modellerle dolu bir sayı..gördüğüm kadarıyla modellerde biraz oynama yaparak aslında aynı modelleri farklı ve kumaş türleriyle her ay satışa sunulanların arasında bir kaç yeni model var!..
Evet yeni modeller var..önümüzdeki 10 yıl boyunca bunlara da oynama yapılarak binlerce kez yayınlanacak ve dikilecekler..bu güne dek hep böyle olmuştur..Burda dergisinin daha çok eski sayılarına sahip arkadaşlarım var..o modellere bakarak ve şimdiki modelleri kıyaslayarak varılan bir sonuçtubu..
Neyseki onları affediyorum :)
Gönlümü alan güzel modellerin hatrına tabii ki..
Maxi elbiseler..düz çizgi boydan kabanlar-mantolar..
her biri güzel..dikimi de kolay gibi görünüyor..
En beğendiklerimi resimleyerek sizinle de fikir alış verişi yapmak üzere paylaşmak istedim..


Maxi elbiselere yer vermiş olmaları inanılmaz güzel bir şey..yılbaşına özel olduğunu biliyor devamını da diliyorum..


3 renk kullanılarak dikilmiş şahane bir manto..çizgisi renkleri kısaca herşeyiyle kesinlikle çok güzel..sizce?

 

Dergideki modellerde bu detaya rastlamak mümkün artık..uzunca bir süre de rastlanacaktır..fena değil..sevdik dimi?


Son karedeki denizci kabanı şahane..altın düğmeler gece mavisi(parlament mavisi)kumaşa çok yakıştığını düşünüyorum..ondan önce evde yapılabilecek dekorasyon tavsiyeleri var(DIY) ilk karede ise modellere toplu bakış..

Sevdiniz mi?



Sevgilerimle..

...
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Selam,
    Evet güzel şeyler var. Ben daha dikişde acemi safhasında olduğumdan mont korkutuyor gözümü. Ama diken olursada hayran hayran bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam canısı aslında mont kurkutmamalı gözünü ummadığın kadar kolaydır özellikle düz çizgiye sahip olanlar..sevgiler canım.

      Sil
  2. Canım güzellermiş.
    en çok o kuğu kızının giydiği ilk elbiseyi beğendim.
    tabii herkes taşıyamaz onu biliyorum.sonrada toplu bakış sayfasında, en alttaki turuncuların üstünde diz boyu siyah var ya onu da merak ettim.
    Gösteriversene onuda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum hangi siyah baya siyah model var acaba hangisinden bahsediyorsun??

      Sil
  3. Dikişte ne yazık ki henüz giyim boyutuna geçemedim :(
    Giyime giden arkadaşalrıma bakıyorum ve her hafta hayran kalıyorum yaptıklarına.
    İnşaAllah seneye giyim kursuna gidersem, bende artık kendi giysilerimi kendim dikmek istiyorum.
    Allah razı olsun can Sevgim bu güzel paylaşımın için.
    Kendi gibi yüreği güzel dostum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemim her şeye vakit ve emek istiyor..dikiş dikmeyi bende seve seve kursa başlayıp öğrenmiştim..şimdilerde diktiklerim pek az..kızım küçük öyle korkuyorum ki iğnelerden..
      Biraz büyüsün sen de öğren hep beraber dikelim inşallah :)
      Öpüyorumcanım..

      Sil
  4. birde ben becerebilsem su giysi dikmelerini :( hepsi sahane umarim istediklerini dikebilir veyada diktirebilirsin canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mutfakta iyisin oradan ayrılma gelişmeye devam et ben orada olmandan mutluyum :)

      Sil
  5. ilk resmin en solunda olan elbiseye bayıldım(:

    YanıtlaSil
  6. Canımmmmmmm seni öpmeye geldim ,öptüm kaçtım Dualarla kal .

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar ben geldim. Çok da güzel bir yayınla karşılaştım beni alıp taaa lise yıllarıma götürdünüz.Kız meslek çıkışlı olduğum için yıllarca Burda dergisiyle pek haşır neşir olmuştum. Uzun zamandır almıyordum görünce o yıllara döndüm:)))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe makaram tatlı anılarını tekrar hatırlamana sebep olmak ne mutlu :)
      Benden de sevgiler..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR