27 Aralık 2012 Perşembe

Header altina menu nasil eklenir?

Hayirli sabahlar hayirli ogle vaktine yaklasmalar :)
Oglen olmus Sevgi hanim bugun uykuyu biraz fazla mi kacirmis ne :)..uyanip da tekrar yatarsan boyle mi oluyormus acaba,unutmusum cidden nasil bir duygu oldugunu..yillardir en gec uyandigim saat sabahin 7'sini bulmuyordu ..neyse bunun da bir hikmeti vardir elbet..
Sevgili dostlarim suc havanin benim degil :)
Insallah bugun artik header altina menu eklemeyi anlatmaya calisacagim..Allah utandirmasin dostlar..
Lafi daha fazla uzatmadan hemen konuya ve yapilisina geciyorum..
Bismillah..

Sizin kolayliginiz icin asamalari tek tek resimledim..



Header altina menu eklemeniz icin oncelikle Kumanda panelinde Sayfalar secenegine gecis yapalim..



Yeni sayfa secenegine tiklayip karsimiza cikacak olanlardan Web adresi adina sahip olani secelim..

Arzuya gore istediginiz kadar baglanti ekleyebilirsiniz dikkate almaniz gereken tek sey menunun header altina uygun gelmesi yani baglantilarin sayisi..

Web adresi dedikten sonra resimde belirtilenleri de yapalim..


Baglantilarimizi girdikten sonra Uste sekmeler deyip Kaydedip cikalim..istikamet Yerlesim..



Yerlesime gecince Ustbilgi adina sahip headerin yerini goreceksiniz iste bunun tam altinda gadget ekle secenegi var ona tiklayalim..


Gadget ekle dedikten sonra karsimiza yukaridaki pencere cikacaktir..Sayfalar eklentisini bulup secelim..


Sayfalarimizi ekledikten sonra Sablon tasarimcisina gecelim..
Sayfalarimiz yani menumuzun yazi tipi ve renklerini buradan belirleyecegiz..yani STYLE verecegiz :)


Gelismis diyerek Sekme metni ayarlarina gecelim..
Bu pencerede bir cok secenek var arzunuza gore ve sablonunuza uygun ve uyumlu olabilecek yazi tipi ve renkleri secerek Kaydedin..

Sonuc..karsinizda menunuz belirecektir..baglantilari degistirmek daha fazlasini eklemek veya duzenlemek icin ilk adimlarda gostermis oldugum Sayfalar kismina gecis yapabilir arzu ettiginiz degisiklikleri yapabilirsiniz dostlarim..



Sevgilerimle..


..

Bilgem??

Oldu mu kuzum?

:)
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

35 yorum:

  1. Sana eeeen samimisinden kocamanından sımsıkı sarılabilirmiyim can Sevgimm :)
    Balsın sen MaşaAllah.
    Bende bunu yapmayı düşünüyordum ama henüz nasıl yapacağımı bilmediğim için uğraşmaktan kaçıyordum.
    İnşaAllah akşam fırsat bulabilirsem denemek istiyorum.
    Allah razı olsun canısı.
    Paylaşmak ne kadar kalb-i huzurdur aslında.
    Kolay bir şey değildir bilgileri paylaşmak, her kesin bu bilinçte olabilme duası ile..
    Emeğine sağlık can özüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel gel sevinirim :)
      Canim insallah istifade edersin bitanem..sevgiler tesekkurler.

      Sil
  2. Bende bunu yapmaya çalışıyordum süper olmuş anlatman. Beni araştırma karıştırma derdinden kurtardın:)))

    YanıtlaSil
  3. Ya ben burda görsem bile yapamıyorum :( sen yapsana bana :) veriyim şifremi falan bi düzene sok benim sayfamı nolur ki :) olmaz mı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalk bakim ben halledeyim iki dakkada :)
      Canim biseyler dusunuyorsan mail atabilirsin..
      degmesinyagliboya@gmail.com
      Sevgiler.

      Sil
  4. Sevgim hayırlı günler canım.
    MAŞALLAH sana çok güzel anlatmışsın bu sıralar vaktim yok.
    annem rahatsız oraya gidip geliyorum.
    Müsait olunca denemek lazım.
    ÇOK SAĞOL KUZUM ELİN DERT GÖRMESİN:

    YanıtlaSil
  5. Bende geç kalkamam. Telaştan. Hep çok iş var çünkü :)
    Canımsın. Denedim ve oldu. Detaylıca çalışmam lazım. Şimdilik sen görebilesin diye öylece bıraktım. Sonra diğerlerinide yaparım :)
    Çok sağol. Süpersin.

    YanıtlaSil
  6. Olmazmı hiççç Sevgicim yaa.Akşama hemen deniycem inşallah.Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Yağlı boyam geçen gün o kadar kafa yordum ki menü yapmaya:)biraz daha sabretseymişim yakalayacakmışım postunu..Yüreğine sağlık canım çok güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun da vardir bir hikmeti tek basina ogrenmek kadar guzel bir sey olabilir mi onemli olan arzu ettigin sonuca ulasmak canisi ben tesekkur ederim yorumun icin,sevgiler.

      Sil
  8. Çok güzel anlatmışsın güzel yürekli caaannn..En kısa zamanda denemek istiyorum.Bakalım yapabilecek miyim:))Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  9. PEKİİİ BİŞİ SORACAM şimdi bu sayfaları ekledik diyelim ama yazdığımız yazıları o sayfalara nasıl yönlendireceğiz, mesela dikişle ilgili post yazdık, dikişler direk dikiş kısmına nasıl gidecek, diyelim sonraki post yemek tarifi onu yemek tariflerine nasıl yönlendireceğiz (ay ne çok yönlü siteyimmmm :D) yaa Sevgim, sen ne sevgi dolu bi yüreksinnn, iyki varsın, şu mübarek Cuma günün hayırlarla dolsun inşallah, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozlemcim postun sonuna eklediğimiz etiketler var ya hani..mesela benim bu postumda Blog tasarım etiketi var ben onun bağlantısını kopyalayıp header altındaki link listesine eklersem bu kategoriye eklenen tüm yayınlarım aynı kategoride olduğu için linke tıklayan o kategoriye geçiş yapabilecek,anladın mıııııı :)
      Güzel sözlerin için teşekkür ederim canım san da hayırlı cumalar.

      Sil
    2. bacım çok seni yoruyorum ama, şimdi etiketi anladım :D onun bağlantısını nasıl headerın altına kopyalıyorum onu anlamadım beynim durdu yaaa, kızma bana ne olur :(

      Sil
    3. Marifetlim 3'ncü resimde gösterildiği gibi canısı..

      Sil
    4. sonunda oldu başardımmm, şimdi tek tek etiketleri düzenleyip, göndereyim oleyyyy, Seni çooooook seviyorummmmm, iyiki yollarımız karşılaştı canım ya, bu arada mutlu, huzurlu ve tüm isteklerinin gerçekleştiği bir yıl seninle ve sevdiklerinle olsun

      Sil
    5. fıstığım bitirdim harikasın, bi bak bloguma nasıl olmuş, o kadar mutlu oldumki anlatamam sana, Allah ne muradın varsa tez zamanda gerçekleştirsin inşallah (şu an bunu yazarken ezan okunmaya başladııı, bakarmısın yaa) çok çok çok öpüyorum....
      Marifetli Cadı

      Sil
  10. Sevgili Sevgim bitanecim, ben çözemedim gitti hani şu 3 numara ilgili linkin gideceği yer kısmını, deneme blogumda o kadar uğraştım olmadı etiketleri tek tek ayırdım, o kısıma kopyaladım ama yayına girince direk ana sayfaya gidiyor ilgili etiketin olduğu kısma gitmiyor sabahtan beri kafam patladı ama çözemedim gitti, seni yoracam ama çook öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı ben yardımcı olayım istersen mail at tamam mı canım kafan da sen de lazımsın balım geç cevapladığım için bağışla canım..sevgiler.

      Sil
  11. harikasın:)çok teşekkürler
    bende hep bunu nasıl yapıyorlar diyordum

    YanıtlaSil
  12. harika ya uzun zamandır ardığım şey buydu.

    YanıtlaSil
  13. şmdi tek eksik sen başlıklar arasına bordürü nasıl koydun. hatta oldu olacak charme şablonunu bu hale nasıl getir anlat sende kurtul bende.

    YanıtlaSil
  14. aslında harıka anlatmısınız tam oldu dıyecektım kı sayfalar daha once eklenmıs dıyor ancak ben bulamıyorum:S

    YanıtlaSil
  15. sayfaları eklediysen yukarıda yazan ayarda düzenlemeleri yapın aynı ressimde anlatıldığı gibi. kumanda panelinden sayfalara gireceksiniz.

    YanıtlaSil
  16. off yaa bir türlü beceremediğim şeyi sayende sonunda hallettim cnmcım çok saolasın, kocaman sevgiler :) Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  17. Merhaba sevgicim,çok guzel anlatmissin Allah razi olsun ebeden daimen kayyimen nurmar insin tependen :)

    bir sorum var sana canim, hazir temalarin uzerinde degisiklik yapilamiyor heleki css ayarlarinda yazi tipi falan asla.

    Mesela yeni bir sayfa eklemeye çalsinca butun sayfalar kismi kayboluyor :( neden peki? ne yapmak gerek?

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR