28 Aralık 2012 Cuma

Bana gore degil,sana gore?


Bana gore degil,sana gore?..
Var mi yukseklige karsi hissettigin ozel bir duygu..his ya da,veya dusuncelerin ne yonde?
Bu yukseklik korkusu ile ilgili ne dusunursun ne durumdasin dostum soyle ..
Yukseklik korkum vardir benim derim her zaman..ama sayisiz ucak seferim var..yukseklik korkum var derim kendime ama en yuksek binalarin kiyisindan kosesinden egilerek asagiya kus bakisi bakmisligim da olmustur,hatirlarim :)


Daha cesur olan dostlar eminim ki vardir ama sayisi da az olsa gerek..yukseklik korkutucudur..ben bunu itiraf ediyorum..
Ucaga her binisim de ispatlaniyor bu..ama binmeye de devam ediyorum..bana kalsa tren ile giderim her yere ama gel gor ki yalniz seyhata etmedigim icin ucak ilk secenek oluyor ben de ayak uydurmak zorunda kaliyorum.
Seyahat konusunda dahi duygusalim..evet oyleyim.
Resimlere baktikca tahammul dahi edemeyen,asla asla asla yapamam diyenler bendensiniz..
Chicago'da bulunmakta olan bu gokdelen hakkinda kisa bilgi bolca da resim paylasmak istedim..
Kanimda bol bol adrenalin var diyenler kulak verin.






Camdan yapilmis olan bu asansor deneme asamalarinda 4500 kg agirlikla test edilmistir..dayanikliymis..
Komple camdan ibarettir..ayaklarin alti dahi camdir..yani her yaniniz cam yani seffaf yani gun gibi ortadasiniz buna girince..hava guzelken ziyaretci sayisi  25.000 civarinda oldugu soyleniyor,gunluk mu haftalik mi belirtilmemis..kisi basina 15 dolarlik bir ucret aliniyor..asansor sizleri gokdelenin 103'uncu katina kadar tasiyor yerden 430 metre uzaktas-yuksektesiniz..yolculuk esnasinda korkani ayaklar kisminda bulunan yeri acip korku hissedennleri veya ciglik atanlari yere birakiveriyor :) saka ya saka.. olur mu oyle sey :)


 Neyse sevgili dostlarim olay budur ve bana gore cok urkutucudur..
Bu sekilde yukselmek istemem,havalanmak istemem hele ki Chicago'yu bu sekilde gormeyi hic istemem..istemem Chicago falan iyi burasi iyi ..

Kalbim yerinden oynadi sanki..

Yok ..istemem..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Sevgim...
    En son resim varya, hani yağmurlu, bulutlu olan, işte bu resim, resim olarak çok güzel:) ama sadece resim olarak.
    Ben yükseği sevmem, başak burcuyum.
    Tabiatım toprak bir kere, çok mütevaziyimdir ben, ben varya ben:)
    O bakımdan ayaklarımın yere basması lazım.
    Yoksa kendimi kötü hissederim.
    Hele yüksek binaların yanından geçerken acele ederim.
    İçine mi, zorum olmadıktan sonra girmem:)
    Cesurumdur ama, yükseklik diyince bir duranlardanım.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''Ben yükseği sevmem, başak burcuyum.
      Tabiatım toprak bir kere, çok mütevaziyimdir ben, ben varya ben:)
      O bakımdan ayaklarımın yere basması lazım.''

      Aynen :)

      Sil
  2. BANA UYAR TATLIM
    KORKTUĞUM HER ŞEYİ YAPMAK GİBİ MANYAK HUYLARIM VAR
    BİR GÜN YOLUM DÜŞERSE DENEMEYE DEĞER
    ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  3. Ayy..çok korkutucuuu...ama..ama binsemde fena olmazdı aslında:))yok yok vazgeçtim..

    YanıtlaSil
  4. Amaaan yok yok ben almayayım ona binsem de inebileceğimi sanmıyorum:))

    YanıtlaSil
  5. Korkarken zevk alan insan olarak yolum düşse kesinlikle o asansöre binmek isterim:)

    YanıtlaSil
  6. Benim de yükseklik korkum vardır. ama böyle kapalı bir kabinde olacaksam ve güvenli olduğundan eminsem ben alayım canım :) Bu bana uyar. Ama dersen ki git o 103. kata çık ve oradaki bir balkondan aşağıya bak diye bak işte o olmaz kafam ağır gelir, başım döner düşerim maazallah :)

    YanıtlaSil
  7. Yüksekten korkarım,çocukken balkona dahi zor çıkardım betonun kopup düşeceğimizi falan düşünürdüm:)Tabi şimdi o kadar da olmasa bu tarz yüksekliklerden korkarım:)Sevgi çekiliş postuna soru yazmıştım neden cevap vermiyon ablacım ..Bununla iki oldu ..Selamlar:))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR