2 Aralık 2012 Pazar

Aşurem meşhurem..

Mahallemizde aşure günleri vardır..nerden baksan bir ay boyunca aşure yapılır..ama bu aşureler bildiğimiz aşureler değil..kimisi kavurmalı pilav yapar veya etli pilav buna aşure derler..kimileri kavurmalı buğdaylı mısır çorbası yapar buna da aşure derler..kimileri de bildiğimiz tatlı aşure yapar..Allah hepsini ve herkesinkini kabul etsin inşallah..
Benim aşurem yapılalı ve dağıtılalı baya oldu..ne var ki bir kaseye koyup süsleyerek çekemedim resmini..
Komşularıma dağıtırken hazırladıklarımı önceden çektiğim için sizinle de paylaşmak nasip oldu..
Aşuremin tarifini de en sonda vereceğim..tavsiye ve yardımlarından dolayı Melek ablacığıma çoook teşekkür ediyorum ödeyemem hakkını hep çekersin hakkımı :)
Gönül isterdi ki herkese birer kase götürebilmek tatırabilmek..
Rabbim seneye de nasip etsin inşallah..huzurlarınızda aşurelerim ve resimlerin sonunda tarifi...



Tarife ulaşmak için lütfen tıklayın:

Asure 

 

Allah ne verdiyse blog sahibesi Melek ablama çooooook teşekkürler..



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

24 yorum:

  1. Allah cc kabul buyursun İnşaAllah Sevgi kelebeğim benim. Rabb'im tekrarını nasip etsin İnşaAllah canısı.
    Öpüyorum güzel yüreğinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah Gisi'm cumlemizinkini ..sevgiler gonderiyorum bol bol canim..

      Sil
  2. cok sükür
    Allahim kabul eylesin nurum
    dost olup götürecek kapilarin coklugu ne güzeldir
    asure bunu gösterir insana
    dostun olup, dostum olduguna sonsuz hamdü senalar olsun
    asure tabaginin bir benim

    YanıtlaSil
  3. Allah kabul eylesin ,afiyetler olsun canım,
    yolla hemen bir tencere yeter bana:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece?..hemeeeeen gonderiyorum afiyet sifa olsun canima :)

      Sil
  4. ALLAH kabul etsin,güzel yüreklim.
    Bolluğun bereketin simgesi aşureler ne de güzel görünüyorlar.
    Ellerine sağlıklar olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ablacim amin amin insallah Rabbim bereketini artirsin,sevgiler.

      Sil
  5. eline sağlık ,allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık,Allah kabul ve tekrarını nasip etsin..

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık bende bu yıl ilk defa aşure yaptım
    fena da olmadı üzümleri hep içine katarlar benim gördüklerim sizinki fsrklı olmuş
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
  8. Allah kabul etsin. Çok lezzetli görünüyorlar. Dün de annem yapmış, babamla birlikte gönderdi. Üç kere yemiş oldum bu ay :)

    YanıtlaSil
  9. Allah kabul etsin, sofranız hep aşure gibi tatlı olsun .
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  10. Bana kaldımı kuzum.
    ellerine sağlık:)
    Aldı ablan:))

    YanıtlaSil
  11. Allah kabul etsin ablacım. Bu sene bende çok yapmak istedim. Yoğunluktan fırsatım olmadı. Biliyor musun benim kapımı asure vermek için kimse çalmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im..nasil kimse calmaz..nasil olur canisi cok uzuldum :(

      Sil
    2. Komşuluk bitmiş, Yada bu güzel adetlerimizi yerine getiren kalmamış. Bende garipsedim ve üzüldüm. En cokta kendimi yanlız hissettim..

      Sil
    3. Kahredecek derecede üzücü bir durum kuzum.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR