10 Aralık 2012 Pazartesi

Kalbe sinen perde modelleri {LOVE İT}

Tüllüsü,boyalısı,dantellisi,fırfırlısı..çeşit çeşit ve değişik..asıl önemli olanve beğenilmelerine sebep olan da budur sanırım..gördüklerimizden farklı yapılabilir perde modellerine rastlamak harika :)
Sıradan olmasın kesilmiş dikilmiş asılmış perdelere kendimizden bir şeyler katarak evimizi hem süslemek adına bir kaçını paylaşıp görmenizi istedim..en sevdiklerinizi de yazmak size kalıyor dostlarım..


Fırfırlı olarak hiç düşündünüz mü?..hem de pastel tonlarda..bir yeri kapatmak veya vurgulamak adına..ne hoş bir tasarım..


Baskılı olanına ne demeli..üzerinde bir de kendi elinizle yazdıklarınız olursa daha da mükemmel olur..yıka yıka as ve seve seve bakmak için ideal..günlük defteri olarak da kalacak bu da pastanın kirazı gibi :)


Kısa gelen perdeler için süper bir fikir!...artan kumaş parçalarını değerlendirmek adına,odadaki eşyalara uyum sağlaması adına..adını sen koy...:) çok tatlı görünüyor değil mi?


Çok örerim,hamaratım diyenler için..banyoya dantel perde..hmm..peki ya ıslanırsa??..riskli ama pek de romantik :)


Bağ evine çiftliğin penceresine( var mıdır sizde?) yine kalan kumaş parçalarından tasarlanarak dikilmiş bir perde modeli..enteresan bir güzelliği var..dalından mıdır,renklerinden midir..bilemedim :)


Son kare ve son model...bu karenin herşeyini sevdim..yastıklarını..sedirini,beyaz rengini çekmecelerini ve tabii ki perdesini..
Çay iç..yağmuru seyret..kitap oku..böyle bir köşe her evde olmalı...nasıl özendim şimdi :)




Sevgilerimle...



..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. hayirli sabahlar nuruuuuuuuuuuum
    ne cici sey bunlar
    hani su agacli olan varya aklima bizim ninelerimiz görse ne derdi biliyormusun
    oboooooo
    agaci konduruvemis cabutlari yirtmisda asivemis
    hocayami götürsek ne :))))

    saka bir yana el yazmali olana bayildim
    sarildim en özlemlisinden gel orta odada kahve icelim mor mor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "oboooooo
      agaci konduruvemis cabutlari yirtmisda asivemis"
      Alemsin guldurdun beni ablacim..
      Ah yanimda olsaydin,ah!

      Sil
  2. Bu son kare mukemmel.cok sevdim.zevkli insanlara hayranım, ne güzel evler, ne güzel detaylar var.insanın içini açıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iste onlar hic olmeyecek gibi yasadiklari icin bu denli onemsiyorlar detaylari..sevgiler canim.

      Sil
  3. hepsi çok hoş bayıldım. ama dediğin gibi sonuncu benim olsun yeni bir model arıyordum mutfak için bence bu model olur gibi :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR