6 Temmuz 2012 Cuma

Giysi seçkisi

Kıyafetlere de dananıp değineyim az biraz..nasıl olsa battı balık yan gitti sahibi de yok kimse aramadı düşmedi peşine..
Güzel bir kombin buldum...kolu kısa boyu kısa ama kompozisyon güzel,onay verdim..
Renkler de hoş,naturel :p



Fiyonku sevdim,olsa da giymem..valla bak..


Olsa giyerim ..yemin edebilirim..


 Bu ne alaka nasıl eklendi..klorak suyuna sokmuş öorabı annesi heralde,kıyamam..acıdım..bayramda çorap gönderelim şu bayana..dantel detaylı..


Hayal etekler serisi..uykusuz kalan benim ben buldum benim onlar hepsi benim,çek elini :)


 Bakınca görünce özenirim maymun iştahlığım tutar ama giyince acaip rahatsız olduğum bir model..


Sade ya..ondan..
Yoksa güzel taşıdığı falan da yok..

Öptümmmmmm...
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

1 yorum:

Recent in Recipes

SON YAZILAR