23 Temmuz 2012 Pazartesi

Bir boyama projesi niyetlenmesi daha

Niyet ettim boya yapmaya yine..bir resim sebep olur iste boyle..aslinda mangali yakmak icin toplamistim ama alttaki resmi gorunce bir kismini boyamaya karar verdim kozalaklarin..renklerini henuz belirlemis degilim zannediyorum ki elimdeki boyalarla pastel bir ton elde etmeye calisacagim ve cok cok heyecanliyim ozellikle agac kabugunu da aldigim icin mutluyum..
Bunlari boyamak icin de super bir yontem buldum!..insallah bu projem gerceklesirse onu da paylasacagim diye umit ediyorum..
Sizin bir fikriniz var mi/>kozalarklarinizi nasil degerlendirirsiniz canlar??







..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Arda boya ıslakken sim döküyor üzerlerine

    YanıtlaSil
  2. uyanik sporum benim
    saydimya hepsini sana telde siratan simeil
    klavyede bulamadim iki nokta üst üsteyi ondan siritan yazdim
    avize yap avize lamba yani sallandir onlari yukaridan

    YanıtlaSil
  3. O halde simleyip asayim tavana :)Sallansinlar :))

    YanıtlaSil
  4. işte bu renk tonlarına bayılıyorum bende kozalak boyadam ama koyu bir yeşil şimdi çok gıcık geldi benmki bana :( ama çam ağacı niyetindeydi :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR