1 Temmuz 2012 Pazar

Kulisteki projelerim

Hayırlı sabahlar hayırlı pazarlar sevgili dostlarım..
Günlerden pazar ve aylardan Temmuz..
Ramazana 19 gün kalıyor böylece..hazır mısınız?
Ramazan ayında gününüz ne ile geçiyor bilmiyorum benim yaptıklarım çok kısıtlı oluyor..
Sahur yemeğinden sonra yatıp öğle ezanında uyandığım için sabah vakti Ramazan boyunca kalkıyor kısaca..
Sabahsız değil de öğle vaktine uyanarak dahi ve akşama kalan sürenin halen uzun oluşu aç oluşum bir çok şeyden uzak tutuyor beni..
Belki göz veya dil ile yapılanlarla meşgul olurum ve tabii ki ikindiden sonra mutfağa girip akşam ezanına kadar kalan vaktimi orada geçiriyor olmam bir Ramazan günümü tamamlıyor ve oluşturuyor..

Elimdeki işleri bittirmem gerek böylece..
Ramazana sarkarsa özellikle de bayramdan sonraya kalırsa kendimi tembel diye ilan edebilirim bunu istemem :)

Elimde yarım kalanlara gelince şöyle:

Öncelikle dikiş köşem için beyaza bıyadığım sandalyem zımparalanmış tozu alınmış şkş kar boyası geöilmiş kurumaya bırakılmıştır..
Her an eve teşrif edebilir lakin oturma kısmındaki kaplaması henüz yapılmamıştır..tamamen tembellikten dolayı..


 Bu ilk eli boyadığım hali..son hali çok çok daha güzel..kumaş seçiminde zorluk çekiyorum :)
Yakalamak istediğim ve hedefim işte bu resimdeki gibi bir şey..

 

Ve bunun dışında sevgili babannemin köydeki evinden kaçırdığım yayık var..komik gelebilir ama o güzel yayıklardan bulmak nerdeyse imkansız bunun yanısıra beyaza boyatmaya karar verdim içine de aldığım çiçekli dalları koymak istiyorum..



İlk hal ve zımparalanmış hali..ilk kat boyasını da yapmış bulundum ama tamamlamak lazım..


Son olarak arkadaşımın annesinden aldığım bu şahane çiçek standları var bunlar bitti aslında ama kullanmamamın tek sebebi bu genişlikte saksım olmaması..alınacak inşallah ve tabii ki çiçekler ekilip balkonumu süsleyecekler Allah'ın izniyle..


Şahane oldular ama saksı yoooook :(((
İşte bu gördüğünüz arkaplanda yaptığım projelerim..hepsi de yarım.. :(

İnşallah sonuçlanmış güzel hallerini de sizinle en kısa zamanda paylaşırım dostlar..

İnşallah diyelim..

Sevgilerimle..




..
 

 


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Benim ramazan günlerimde aynen anlattığın gibi :)Bloggerlerin çok ortak özellikleri var inanamıyorum bazen..Sandalyeye bayıldım,güzel olmuş son halini kumaş seçimini bekliyorum:)Yayığın orjinalini keşke bozmasaydın yada yenilemek için yine kendi rengine boyasaydın,naçizane benim fikrim,eskiyi seviyorum galiba:)Saksılık benimde var boyanacak duruyor,paylaşırım inşallah. İlginç tesadüftür ki benimde o boy saksım yok çiçeklerin saksılarını hep değişmem lazım,bekliyor bakalım:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. el degmeye görsün yipranmis zamana birakilmis seylere .yeniden hayat buluyorlar .azmine hayran nurum msAllah .
    acizane fikrim yayigi orjinal biraksaydin eski objeler korunmali lakin eski hali ile kalmali bence.
    cok muhtesem duruyor cünki
    ellerin dert görmeye

    YanıtlaSil
  3. o sandalyenin dönüşüm güzellği ne öyle ellerinize saglık:))

    YanıtlaSil
  4. ne biçim de güzel olucak o sandalye(: beyaza hayran bi insan olarak günün birinde ona oturazaam! ne pahasına olursa olsun!

    YanıtlaSil
  5. sandalyenin yeni hali çok hoş olmuş: ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. @BİRNCİSİN:Sevgili ablam ramazan belki de en çok uyuduğum aydır..yani sabahları çok uyuduğum hatta sabahları uyuduğum tek aydır diyebilirim..
    Yayığa gelince evimde tek kahverengi eşyam kapılarım bu yüzden orjinal hali çok sırıtıyor :(
    Sevgiler,sarıldımmmm..

    @Allah ne verdiyse:Sana göndereyim mi yayığı :)

    @Merve Yıldız MY. Fashion:diyosun :p

    @semmma:inşallaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!

    @evimbenimatölyem:son hali(?)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR