26 Temmuz 2012 Perşembe

Normalliğim - Ramazan (6-7)



Ramazan..
Normalliğimsin..biliyor musun?
Elimden gidenlerle gelenleri gözlemliyorum..
Gün yetmiyor desem..desem ki kalmıyorum kendime dahi..
Varlığın susturdu herşeyi,dinginiz şimdi..

Koşturuyorum..gün içerisinde uyku ve uyanıklık arasında
İftara az kala canlanır gibi oluyorum,yetişemiyorum..
Gecenin az saatlerini değerlendirmek
O daracık zamanlara en önemli olanları katmak..

Sen olmasaydın bilgisayarda geçebilirdi zaman
Oysa ki şimdi kazalar daha önemli diyorum
Sen olmasaydın 2 cüz okunmazdı arka arkaya
Sen olmasaydın eşimle kılamazdım namazı yan yana..

Normalliğimsin Ramazan..
Mideme düşen taşı kaldırma ne olur..
Ben böyle iyiyim..
Çığlıklarını duyuyorum nefsimin..
İsyanını seziyorum musluk başında..


 


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Recent in Recipes

SON YAZILAR