18 Temmuz 2012 Çarşamba

Pembe krem şanti nasıl yapılır?


Bir önceki postumdaki muhteşem :pPp pastanın yapımında kullandığım pembe krem şantiyi özel bir post yaparak paylaşacağım sözünü gerçekleştirmek adına tekrar gözlerinizi yormaktayım dostlarım bağışlayın..
Değişik bir şeyler olsun istedim kendimden bir şeyler eklemek istedim ama dolapların her köşesini yoklamama rağmen farklı bir malzeme bulup da ekleyemedim ne yazık ki..
Bildiğin kakaolu bir pasta oldu ama yine de Rabbime şükürler olsun ki nimetlerini bir çok yerde kullanmayı ilham ediyor..


İki paket hazır krem şanti almıştım ve biri vanilyalı biri kakoluydu..kakaoluya müdahale edemezdim ama vanilyalının bir kısmını farklı bir renge boyayıp o şekilde süslemek istedim..
Pastayla uzaktan yakından ilgim olmadığı için bu tür malzemeleri evimde bulmak imkansız belki ama sebzelerim var..


Hani bir süre önce Pancar saklama nasıl yapılır? diye bir post yapmıştım hatırlayanlar bilir..
Krem şantiyi işte o sakladığım pancarların suyundan bir kaşık alarak boyadım..
Öylesine güzel bir pembe oldu ki..tadını da etkilemedi..


Eşim tadına bakınca bunu ne ile boyadım bil sorusunun cevabını bulamadı tahmin edemedi..
Dolayısıyla tavsiyemir kategorime laik bir olay olduğu için size de kesinlikle tavsiye ettiğim için paykaşmak istedim..
O muhteşem dediğim pastanın görseli burada.

Pancar suyu şahane bir gıda boyası ..yani,tavsiyemdir dostlar :)




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. AAA süpersin:) deneyeceğim teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. ben krem şantiye vişne suyu koysam nasıl olurr ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadan küçük bir miktarda deneme amaçlı yapabilirsiniz aynı sonuç elde edilir mi bilmediğim için önce denemeniz lazım,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR