22 Temmuz 2012 Pazar

Seferi - Ramazan (3)



Hayir cekilmedi nefs uzerimden..
Ellerimde hala dunyaliklarin derdi..
Sakaklarimda hala onlarin tasasi onlarin sizisi..
Bir yandan telefon calar bir yandan zil..
Birakmak istesem de dunya sesleri birakmiyor beni..

Seferi olsam Seninle ve Senin icin bu gecenin kiyisinda
Sabah olunca icimden gitse radyasyon arinsam magnetik alanlardan
Upuzun bir yola dusursen beni gozlerimin onunde surundurse nefsimi

Susturulsa her ses kulagimda 
Duymasam
Gormesem
Bunlardan uzaklasirsa can'im
Tatmamayi anlayabilirim belki..

Guzel ikramlar sunuyor gun bana
Nefsimi simartan lezzetler vaad ediyor
Kan diyor Sevgi kan!

Kana katki istiyor can..

Ama ruh oyle demiyor Allahim...
Ey Yaradan..
Bu zamanda oyle zor ki Sendekine ulasmak
Oyle zor ki dedigini anlamak
Ah anlamaktan cok
Oyle zor ki fark etmek..

Dostlar tavsiye ediyor nasihat veriyor..
Kendilerinden cok benden uygulamayi bekliyor

Ben yaparsam gecerli olur mu herkes icin
Herkes icin sayar misin benden cikan sevabi
Ben islersem herkese yazar misin yapilan gunahi

Kimse kimseye ilikli degil..
Ne gobek bagi
Ne goz yagi
Kurtaramaz beni..
Kurtaramaz ektiklerimden..

Nefsimi erit gozlerimde
Ramazan-i Serif'inin hurmetine
Temizle beni..

Goreyim kim var benden ote kim kalir benden yana..
 





 ..


 

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. yikmissin ortaligi canim:)

    gercekten cok hos yazmissin. Keske bende icimdekilerini senin gibi yaziya dökebilsem:) Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  2. öneli olan bunlarin icinde onunla olmak
    önemli olan zoru basarmak kolayi herkez yapmazmi nurum .
    kisiye ancak kaldirabilecegini yükler hak teala

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz için olsa sözlerin..Nasıl güzel ve derin anlatmış,istemişsin..Yüreği güzel arkadaşım,selametle:)

    YanıtlaSil
  4. yüreğine emeğine sağlık canım....
    her zaman ki gibi yine çok güzel yazmışsın...
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  5. Kalbinize saglik..tesekkur ederim..Rabbim herkese bir pay almayi nasip etsin yazilanlardan..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR