28 Temmuz 2012 Cumartesi

Amacın ne senin? - Ramazan (8-9)



Tutsak..
Dilime tutsak oldum..mideme birde..
Düşündüm bu gün sordum..
Kimse yoktu etrafta,öğle sıcağında bir köşeye sıkıştırarak nefsimi
Gözünün içine baka baka sordum utanmadan..
Neden oruç tutuyorsun?
Ne için?
Allah'ın vaad ettiği cennet için mi?
Aç kalman ordaki konaklar köşkler için mi?
Pınarlar nehirler için mi?
Sonsuzluk için mi bu çaban?
Yoksa Sevap peşinde misin?
Kendin için mi bu kadar cefa çekiyorsun sen?

Kendin için mi bu suszluğun bu açlığın bu sabrın söyle!

Söyle amacın ne senin..

Yoksa bunun iyi bir alış veriş olduğunu mu düşünüyorsun?
Korkundan mı oruçlusun esirgemektesin her şeyi?

Dedi hayır dedi yok..
Düşüneyim dedi dedi dur..bekle..

Köşk istemedim dedi konak asla..
Ne altın ne gümüş ne bakırda var gözüm..
Dikmedim hiç bir nimete niyet..

Akşam ezanı okununca cevapla bunu dedim..
Şimdi değil şimdi yalan olur sözün..

Ola ki o zaman daha net görür nefsim amacını ..
Ola ki daha samimi olur cevabım..

Dedi Onun rızasıdır benim derdim..
Derdim Onun beni sevmesi..
Avuçlarımı açınca huzurunda geri çevirmemesi..
İstemek için yüzümün olması
Dilemek için sebebim olması içindir çabam..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Recent in Recipes

SON YAZILAR