9 Temmuz 2012 Pazartesi

Dünyada böyle yerler varsa..

Hayırlı sabahlar sevgili dostlar herkese güzel bir hafta diliyorum..ilk postum içimdeki huzuru ve dinginliği yansıtıyor sizinle huzur verici güzel kareler paylaşarak yoğun bir güne inşallah başlayacağım..
Resimlere bakarken de neyi çok merak ettim biliyor musun?
Diyorum ki hani..

 
Kocaman evrenin içerisinde nokta gibi bir gezegen olan dünyamızda bu tür güzellikler varsa..


Her mevsimin meyvesi görüntüsü farklı farklı manzaralar meydana çıkartıyorsa..


Hayatımızdaki anları saymamızın zor olduğu ve herşeyin akıp gittiğini bir kez daha geriye dönmeyeceğini bilerek yaşıyorsak bu güzellikler o güzel anlar nereye gidiyor nereye kaydediliyor?


Atmosferik mekanların insana kattığı o huzurun tanımı nedir?ruh bu tür mekanları görmek ile dahi neden rahatlıyor neden huzur buluyor?dargınlıkları kırgınlıkları nasıl yok oluyor aklımıza hiç mi hiç gelmiyor?


Öyle yerler de vardır ki tek başına orada bulunmak dahi MUTLULUK duygusunu besliyor..sanki orada olmak yeterliymiş gibi değil mi?


Renklerin insan üzerinde etkisi muhakkak çok çok önemli..bir karede milyonlarca tonu kim bu kadar inanılmaz uyumla barındırıyor..


Ruhunun hapsolduğunu hisseden insanoğlu neden ümitli?..günün birinde özgürlüğü hürriyeti kucaklayabileceği umudu içinde yetiştirdiği gizlice beslediği için mi?


Muhteşem görkemli akıl almaz güçlerin içindeyken dahi küçüklüğünü ve yetersizliğini bildiği halde neden herşeyin onun emrinde olduğunan bu kadar emin?


Rabbim bütün bu farkında olup da dikkate almadığımız cevapları fıtratımıza işlemiş olmalı,Dünya bu kadar güzelse ve Dünya Cennettekilerin numuneleriyle doluysa sence Cennet nasıl bir yer olur?
Cevaplarını içine yerleştiren Rabbin sana bu dünyada bunları tadımlık veriyor..daha fazlası var diyor..
Yeter ki sen teslim ol bu güzelliklerin yaratıcısına..
Kısaca güzel arkadaşaım sana İslam'ı yaşamalısın yaşaman için trilyonlarca sebep var her gün her an sana gösterilen..

İslam'ın anlamı teslimiyettir..

Bu güzelliklere teslim olmayan sizce nedir?


Güzel geçsin gününüz..kaçtım!!



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. Hakikaten de,dünyada bu güzellikler varsa,cenneti hayal bile edemiyor insan.
    Rabbim cennet ve cemali ile şereflenen kullarından eylesin.
    Hayırlı haftalar canım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. HARİKA RESİMLER ..
    ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir post hazırlamışsın,bu tarz postlarını çok severek takip ediyorum,bildiğim düşündüğüm bir şeyleri karşıdan duymak bana çok etki ediyor,maneviyatımı yeniden değerlendirmemi sağlıyor.Teşekkürler paylaşımın için ,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Ama çok güzel buraları, bende gidebilirmiyim:))

    YanıtlaSil
  5. canim benim yine herzamanki gibi cok güzel bir post hazirlamissin :) rabbim insallah bize cennetin o güzelliklerini görebilmeyi nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  6. bu güzelliklere bakarken söyle dua edelim dostlar ve nurum
    ya ilahi gözümle gördügüm bu güzellikleri ahiretime de ver

    amin
    kacma güzel güzel git ;)

    YanıtlaSil
  7. Güzelim livecillah`ın yani Havva`nın bloğuna giremiyorum kaldırılmış yazıyor. Çok üzüldüm :(
    acaba ne oldu bir haberin var mı? Aslında daha dün gece yazışmıştık bloğunda acaba ne oldu ki anlayamadım doğrusu :(
    Canım Havva`nın mail adresini biliyormusun ben kaydetmeyi ihmal etmişim galiba. Eğer sende varsa bana ulaştırabilirmisin lütfen?

    YanıtlaSil
  8. Güzelim tamam anladım şimdi.. Blog listemden tıkladığımda açılmıyordu.. Kumanda panelinden acabildim.. Sanırım o şablonunu değiştirince bir değişiklik oldu galiba?.. Havva`nın yeniden url`unu ekledim listeme.. Sonuç itibarıyla artık girebiliyorum hamd olsun.. Bir an üzülmüştüm ;)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada headar`ine bayıldım çok güzel çook ;).. Bakmaya doyamıyorum.. Rabbim ne güzel yaratmış maşaAllah..
    Hayırlı olsun canım güzel paylaşımlarda buluşmak üzere inşaAllah..
    Sana sımsıkı sarıldım ;)

    YanıtlaSil
  10. içimi açtın dostum, laboratuvardan kaçmak istiyorum şimdi, kim bastırıcak bu isteğimi he? he? he?

    PS: her teman da güzel olmasın. tamam mı?1 hepsi birbirinden güzel olmasın. bi tanesi de kötü olsun. ço kıskanıyorum nan.

    YanıtlaSil
  11. @ZEL-bir kasel lezzet-BİRİNCİSİN-siyah kuğu-Livecillah-Allah ne verdiyse:Bunlar numune ..numune..
    Orjinalini hayal edemiyorum ben aklım aciz kalıyor..
    Rabbim hepimize görmeyi oraya girmeyi laik olanlardan nasip etsin inşallah..

    @Neşvünema bulmak:Havvan'nın maili blogunda sağ tarafta mevcut canım..

    @semmma:o PS ne için di ne içindiiii??

    YanıtlaSil
  12. harika bir yazı hazırlamışsınız
    Allahım inşallah bizleride cennetine giren kullarından eyler de tadımlık değil doyumluk yaşarız bu huzuru..

    bloğunuzu çok beğendim..bundan sonra izleyicinizim ..:)
    bende bloğuma beklerim..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. @Sevil Aslan:İade-i ziyaretine gelicem canım teşekkür ederimmmmm...

    YanıtlaSil
  14. canım ne güzel kareler paylaşmışsın...
    her resimde cennet gördüm sanki....
    içimiz açıldı...
    paylaşım için teşekkürler....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Bloğuna girebilince hemen not ettim zaten. Havva`nın mailini bloğuna giremediğim için sormuştum ;)

    Teşekkür ederim yinede canım..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR