24 Temmuz 2012 Salı

Bir bebek arabasinin degisim hikayesi

Anne olmanin yan etkileri..yorgun da olsan..gozun almasa da elin uzanmasa da hatta hic orali olmak istemesen de cocugun olunca akar sularin durdugu durumlar vardir..
Kizimin oyuncak bebek arabasina bindigini ve bu sevdigi eylem sonucu kumasinin yirtildigini gorunce kizimin onun uzerinde uzun sure duramayip vurulacagini bir yerleri incinebilecegi dusuncesi super bir enerji depoladi beynime ve ellerime..
O kumasi degistirmeliydim...bu gun de musait olduguma gore..
Kumaslardan kumas sec Sevgi derken evvel zaman icinde aldigim ve hic bir yerde kullanamadigim fistik yesili bir kumas buna yakisacak eski kumasina gore dikilecegi icin kenarlarina cekilecek serit isini gorecek yine hic kullanmadigim bir yerlerde detay olarak ekleyebilirim dedigim kaygan bir sal vardi..Bu gune de kurdugum en uzun cumleyi okudunuz :)


Asamalarini yapmak isteyenlere bir resimde topladim ziyade sorulariniz olursa yorumlardan sorabilirsiniz ki nedense olacagini sanmiyorum ama emin de degilim..
Neyse!..Arabamizin bu halini pek sevdik..eski halinde olmayan gezi cantasi da ekledik..ben canta diyeyim sen torba de..
Herkese sevgilerimi gonderiyorum..evde araba turari hala devam ediyor..
Bak bak deyip gosteriyoruz arabamizi babamiza abimize..Bak..Cici...



Minicik bir sey olmasina ragmen ne kadar ugrastirdi bir bilseniz..kalibini cikartmak kenarlarina serit cekmek bir de bucurun herseyi ellemesi karistirmasi ignelemesi kumas boyalarina dadanip zehirlenme tehlikesi atlatmis bile olduk bir korku filmi..Neye dikkat edecegine sasiriyor insan.. .2 saatimi alsa da Allaha cok sukur ki hersey basariyla hatasiz belasiz nihayete erdi..

Cici olmus ablalari..Masallah demeyi unutmayin insallah..

Sevgilerimle..




..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. masAllah eli öpülesi hatunum benim
    öössssllleeeddddiiiiiiim

    YanıtlaSil
  2. Bazen kendi kendime duymzdan mı gelsem derim annnneeeeee diye bagırışlar. Ama yapamıyoruz işte. Aynı araban bizdede var bizimkide yırtık. Bende el atayım tez vakitte.

    Sevgim şeftali reçeli yaptım bu gün hep sen vardın yaparken aklımda. Dedimki bu kadar aklımda bu kız şeftaliyi çokmu seviyorda aklıma düştü. Severmisin sen şeftaliyi ondanmı düştün aklıma.

    YanıtlaSil
  3. @Allah ne verdiyse:Ablam bende ozledim aradim kizce ile konustuk..seni bekliyorum.

    @Sade Kahve(ECE):Bak buradaki yorumuma arkadasim?http://birincisinblogspot-com.blogspot.gr/2012/07/iftar-menuleri-5.html

    YanıtlaSil
  4. MaşaAllah, ellerine sağlık can canım.

    YanıtlaSil
  5. merhaba bu gün güzel birgün çok güzel bloğlara rastladım köşeyi dönünce kendime benzettiğim onda kendimden çok şey bulduğum bir doşla ansızın karşılaşmışcasına mutlu oldum bloğunuzu çok beğendim anladımı çok yalın ,başarılarınızın devamını diliyorum , lütfen sizde beni izleyin irtibatı kopartmayalım :) sevgilerle

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR