8 Temmuz 2012 Pazar

Hayalimdeki beyaz ev

Tutkulu bir beyazsever olduğumu bilmeyen kalmamıştır..hayallerim gerçek oldu..
Müjdeler olsun..bundan böyle sizi burada ağarlayacağım..hayalimdeki evi bulmuş oldum dostlar kapıları açtım sarmaları sardım beklerim..
Hayali bir turla hayalimdeki evi dolaşmaya ne dersiniz?..
Hem belli mi olur belki bir gün gerçekleşebilir belki bir gün içinizden birilerini evimde ağarlama şerefine de mazhar olurum..
Ne güzel olurdu ama..hepsi..


White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

White country house

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. cok güzel bir ev tam benimde istedigim gibi beyaz saray gibi :) insallah hayalindeki evin birgün gerceklesir canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Hayal gibi değil mi??
    İnşallah canım sendaaaa bendaaa..
    Sevgiler Alamanya'yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. offf diyorum yaaa. Sadece senin değil benimde hayalimdeki ev bu sevgi... Duygularıma tercuman olmuşsun yine...

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok sevdim doğrusu, işe tüm eşyaları yavaş yavaş beyazlatmakla başlamalı benim için sırada masamı beyaz eskitilmiş renge çevirmek var:) Sen de hayallerine kavuşursun inşallah her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  5. @Sade Kahve ECE:Koydeki evimizi böyle yaparız 40'imizdan sonra :)
    @FADİS:Bence de eşyaları beyaza boyarsak duvar renklerinin tonlarını çok açık pastel daha sade eşyalar seçerek hiç kahverengi veya çok çok az kahverengi veya ahsap kullanarak bu güzel yasam mekanlarını oluşturabiliriz.
    Bende sandalyemi boyadım insallah ilk fırsatta son halini paylaşacağım sevgileeeeer!!!

    YanıtlaSil
  6. güzel ve huzur veren bir evmis, senin olsaydi seve seve gelirdim ;)

    YanıtlaSil
  7. Seve seve agarlardim bende canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. inşallah hayallerin birgün gerçek olur..böyle güzel bir beyaz eve sahip olursun ..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR