8 Temmuz 2012 Pazar

Duvar kağıtlarının farklı kullanım alanları

Duvar kağıtların sadece duvarlarımızı süslemek için üretildiğini biliriz..adı üstünde duvar kağıdı.
Farklı yerlerde de kullanılabilecek olan bu güzel malzeme yapıştırılabiliyor olması daha eskiden de bir kaç yerde ana malzeme veya dekorasyon fikri olarak iş gördüğüne rastlamıştım..ama ne yalan söyleyeyim pek sevmedim gördüklerimi..
Nedeniyse duvar kağıtlarının desene kullanıldığı yere veya amaçla uyum içinde olmayışı..fikir güzel olsa bile böyle bir durumda görüntü olarak itici olabiliyor işte..zahmete yazık..
Bu gün duvar kağıtlarını farklı amaçlı kullanabileceğimiz yeni yeni öneriler buldum..
Sizin düşüncelerinizi de merak ediyorum..
Siz hiç kullandınız mı/veya kullananlar hangi alanlarda daha işe yarar olduğunu düşünüyor yazan olursa sevinirim..








Bu masanın üstüne bir dikiş makinası ne de yakışırdı..




Üsteki duvarların rengi evimin şu an boyalı olduğu renk aynı aynı aynı..alttaki karedeki duvar rengiyse bir sonraki boyamada kullanacağım gökmavisi rengi..zaman çabuk geçse :)



Hayırlı,Aydın,Huzurlu bir pazar diliyorum..biz bu gün evdeyiz..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. bu güzellikleri anca buralarda göreceğim ki yapmak aklıma gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. İltifat ediyorsunuz..
    Teşekkürler :)
    Mail attım gördün müüüü???

    YanıtlaSil
  3. seç beğen yap.... Helal sana güzel derlemişsin...hepsini sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Benimde bir panom var,cicekli vintage tarzi duvar kagidi ile süslü. ama bunlarda müthis güzeller.paylasim icin tesekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. Duvar kağıdını farklı yerlerde kullanmak aklıma gelmişti fakat cesaret edip hiç denemedim. Acaba çok mu kalın durur gibi bir tereddütüm var. Hiç deneyen de yok sanırım aramızda:(

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR