20 Temmuz 2012 Cuma

3 secenek - Ramazan (1)

Sabah ezaninin ardindan uzanip yatagimiza sirtimizi donduk nefsimize..
Gozlerimizi rutin hayatimiza kapatarak sartli,kisitli bir alana girdik..
Kurallar net emirler apacik..
Yasaklar dogrular sevaplar gunahlar nilufer cicekleri gibi su yuzunde..
Unuttuklarim dahi hatirlatildi..
Dilim tutuldu elim tutuldu gozlerim tutuldu..
Her azam secde eder gibi bu gun..


Tam bir itaat tam bir boyun egme..
Yeme dedin,yemem..
Icme dedin,icmem..
Sus dedin,sustum..
Sabret dedin,azmettim..
Dusun dedin,dusundum..

Herkesin ve herseyin avrasi degisti..her yere manevi bir tul perde indi sanki..
Sessizlik itaatin ta kendisi sessizlikte konusan Sen dinleyen biz olduk Ya Rabbi..

Okul sinifinda ogretmenin gelmesini bekleyen cocuklar gibiydik..
Ramazan ayindan once bir cok seyi gormuyormussun gibi yasadik.
Bir cok emrini cignedik biz bir cok kuralini yok saydik..
Kimine silgi attik kimine tebesir..
Kiminin pantolonuna gulduk kiminin elbisesine.
Kiminin cantasina tas biraktik kiminin kalemini caldik..

Bizi egitmen icin sessiz kalacagiz..
Sucumuzu bildigimiz icin bagislamani dileyecegiz.
Seni,anlatmak istediklerini dikkatle dinleyecegiz..
Kampa girmis misali..

Oyle geliyor ki kalbime..diger gunlerden daha yakinsin nefsime..

Secenekleri gordum Ya Rabbi..

Gordum..

3 kisiyiz bugun..
Sen,ben ve nefsim..

Kimi daha cok sevdigimi anlayacagim simdi..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. Allahim nazardan korusun seni MASAALLAH .
    muhtesem
    banada dua et eteklerine tutunayim

    YanıtlaSil
  2. @Allah ne verdiyse:Sarildim alam tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  3. süpersin yine içten sıcak bir yazı
    ay özlemişim blog alemini temizlendim virüsten döndüm sahalara :))

    geri dönük bir tarama yapmam lazım senin blogta :))

    sevgiler hayırlı ramazanlar olsun inşallah

    YanıtlaSil
  4. @Bal Yanağın Hikayesi:Hosgeldin Mervacim..bir cok kisi zorluk cekti virus yuzunden Rabbim bir daha yasatmasin ki bulasicidir cok..
    Hosgeldin canim bu arada sana da Hayirli Ramazanlar..optum minigini de :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR