25 Temmuz 2012 Çarşamba

Susayan rahmet içsin

Susadıkça ruh daha çok yaklaşmak ister Sana Allah'ım..susadıkça nefs daha çok uzaklaşmaş ister Senden Ya Rab..
Ama bunlar var kalkan gibi vucudu sarmalayan..harareti söndüren..hırsı yok eden..



Suyu temiz, islamı nur kılan Allah'a hamdolsun


Allah'ım, bana peygamberinin havuzundan öyle bir kadeh içir ki, ondan sonra bir daha susamıyayım


Allah'ım, bana ni'metinin ve cennetlerinin kokusunu haram kılma


Allah'ım, bazı yüzlerin beyazlanacağı, bazı yüzlerin kararacağı günde yüzümü ağart


Allahım kitabımı sağ tarafımdan ver ve hesabımı kolaylaştır


Allah'ım, kitabımı sol tarafımdan ve arkamdan verme, beni zor bir hesaba çekme


Allah'ım, başımı rahmetinle ört, üzerime bereketlerini indir


Allah'ım, beni, sözü işitip sözün en güzeline uyanlardan eyle


Allah'ım boynumu cehennemden âzâd eyle ve beni zincirlerden, bağlardan koru


Allah'ım ayakların kayacağı günde ayaklarımı Sırat üstünde sağlam tut


Allah'ım, bana beğenilecek bir çalışma ver, günahımı affedip makbul amel ve kârlı bir ticaret ihsan eyle

Ben şehadet ederimk ki, Allah'tan başka ilah yoktur Yine şehadet ederimki, Muhammed (as), O'nun kulu ve Rasûlüdür

Allah'ım, bana şifanla şifa ver, devanla deva ver Beni âfetlerden, hastalıklardan ve acılardan koru


Günde 5 kez ettiğimiz dualar bunlar..abdest duaların anlamları..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Aminn sevgicim ne güzel olmuş.şimdi yemek yaparken kolum kızgın tencereye değdi de ne cok acıyor.allahim gunahlarimizi af edip doğru yola çevirip ayırmasın..

    YanıtlaSil
  2. Amin,amin.Sonsuz kere amin...

    YanıtlaSil
  3. @Amin amin..yüzlerce milyonlarca kere amin dostlarım..

    YanıtlaSil
  4. امين بحرمة طه و يس (amin bi hurmetid da ha ve yasiin )

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR