22 Temmuz 2012 Pazar

Salincak seven?

Cocukken yapmaktan en en en cok hoslandigimsey salincagimda sallanmakti..dusuncelerim hep daha hizli ilerlerdi sanki sanki hersey daha hizli gelisirdi gozumde..cocugum iste boyle algiliyordum..
Salincaga oturup agir agir donmeyi cok seviyordum..saclarim uzundu basimi one egerek gormekle gorememek arasi bir hal..
Ben gorebiliyorum ama beni goren yok gibi..
Dedemin benim icin koy evimizin catisina kurdugu salincagi unutmusum ne yazik ki..Google'da resimlere bakarken bir kac salincak resmine rastladim..
Canli tutmak gerektigini dusundum..kucuk buyuk herkes sever ki salincagi..
Kimimiz salincaga hayir diyebilir..cogu zaman parkta uzun sure kalmamizin hatta parka gitmeyi kabul etmemizin sebebi salincaktir,itiraf edelim..

Ozellikle de geceleri parktan gecerken sallanmayan varsa parmak kaldirsin!
Iste bu ev icinde salincak fikri cok yatti benim kafaya ..hemide cok cok..





LIKE !



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. HEPSİ GÜZEL AMA SONDAKİ SALINCAKTA OLMAK VARDI ŞİMDİ:))SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  2. bide bunların bebekler için olanı var ki şu günlerde ben graco, chicco, fisher price vs bilumum marka salıncakları incelemekteyim bebeğimin de ben gibi salıncak sever bi varlık olabileceğini, onu oyalayabileceğim en iyi şeyin de bir salıncak olduğunu varsayarak :)

    1. ve 3. salıncak favorim +rep verdim onlara :p

    YanıtlaSil
  3. ben en sonuncuya binmek istiorummmm, ayy hayalini kurdumda nasıl güzel olurdu.

    YanıtlaSil
  4. salıncağa binmeyi bende çok severdim gerçi halende seviyorum:)) arada çocukları parka götürdüğümde parkta kimse yoksa bende binip sallanırım:)) yani o derece çok severim salıncakların hepside güzel hepsinede binmek istiyorum:(

    YanıtlaSil
  5. bu salıncakların hepsinden istiyorum....
    hepsi birbirinden güzel...
    yaaa bak şimdi gözüm kaldı bu salıncaklarda...
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  6. Her eve lazim degil de nedir salincak :)
    Son resimdekine bende bittim bittim bittiiiiiim!..Sallanirken suyun ayaklarini islatmasi :)
    Harika olsa gerek!

    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR