14 Temmuz 2012 Cumartesi

Hangi şablonu kullanıyorum?

Halk şablonumu sorar..
Halk şablonumu merak eder..değerli okuyucularım ziyaretçilerim ulaşabilmeleri için şablonumun en altı kısmına şablonumun linkini aktif bıraktığım halde hala merak edenler yok değil..
Dolayısıyla ayrıntılı bir post yazmak şart oldu.
Şablonum'un adı Charme'dir okuyucum..
Bu şablonumu nette aramaya çalışmak zaman kaybı olabilir çünkisi ise şudur:
Şablonumun ilk halini tanınmaz hale getirmiş bulundum :)
Özür dilerim..ben bu halini pek sevdim ve öyle anlaşılıyor ki siz de pek sevdiniz..
Şablonumun orjinal ve ilk halini görmek isteyenler :buraya tıklayıp ulaşabilirler..
İndirmek isteyenler ise buraya tıklasınlar..
İki şablon arasındaki değişlikleri dikkat edenler olacaktır mutlaka..şaşırmanızı istemem yanlış bir link de verdiğimi sanmayın..
Evet,bu şablon o ilk linkte verdiğim şablon..yani böyle değildi yaşarken oldu :)

Kullanmak isteyenlere ithafen indirmek isteyenlere sevgilerimle ..


Buna benzer minik minik değişiklikler bulabilirsiniz..şaşırmayın :)
Merak ettiğiniz başka her hangi bir şey var ise sormaktan aslaaaaaa çekinmeyin tamam?

Öptüms!

..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. Canım şablonun çok güzel bencede... bu gün yorum yazmak çok zor bloglara sen ve güzel arkadaşım Allahneverdiysenin( tabi sende güzelsin) bloğuna yorum yollarken göbeğim çatladı, çatlak kremi tarifi yaz bakalım şimddi:)))

    YanıtlaSil
  2. Bloglarda bir sıkıntı olsa gerek Kuğum..bende anlamadım bir kaç eklentiyi de kaldırdım ama dediğin gibi bazı bloglara girilmiyor engellendi diye uyarı çıkıyor..
    Son zamanlarda yorum yoluyla çok reklam geldi SERVİS adıyla her konuya yorum atıldı mesela ondan olabilir başka bir şey de olabilir bilemiyorum ama eminim blogger bunu en kısa zamanda halledecektir..
    Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. sihirli parmakların,ve güzel bakan gözlerin olurda şablon çirkin mi olur hiç,sevgim,
    keyifle kullan...
    ben de de bir sorun vr,uyarı yazısı çıkıyor,engellendi,virüs var cinsinden yazı çıkıyor,yine de devam etmek istermisin diye de soruyor bir güzel bende evet deyip girebiliyorum bloğa,bilmiyorum doğrumudur?ve bu nedir?bakalım kısmet ne olursa,
    şeri öper seni,elmacık yanaklardan...

    YanıtlaSil
  4. oh valla ne güzel hergüne yeni bir sablon :)) bende elimdekileri bir degerlendiremiyorum daha :) ya bana kizma ama ben eskisini yüklim geri dedim daha eskisi geldi senin bana yaptigin deyilmis, sonradan eklediginde kayip oldu kayt etmedigim halde onuda kaybettim gitti. mailimide engellemisler ondan burdan yaziyorum anliyacagin tüm SIKINTILARIMIN üzerine senin blogu görünce yine SIKILA SIKILA imdaat demeye geldim

    YanıtlaSil
  5. Şerimmm başka bloglardan virüsler çok dikkat etmek lazım onayladığımız yorumlara veya eklentilere dün bende de bir eklenti hata verince giremedi dostlar sonra sağ olsunlar haber verdiler de düzeltince durum halledilmiş olsu..
    Burası çooook sıcak Şerimmm al beni yanınaaa :)

    Paşasofram:Bende yedeğin var canım ilk fırsatta yüklerim ..sevgiler gönderdim bebişe mucuk mucuk!!

    YanıtlaSil
  6. Burda dini paylasimlar yapiyorsunuz ama diger sayfalarda etmediginiz terbiyesizlik yok insanlara. Biraz paylasimci olun Destek olun KÖSTEK olacaginiza. Ayrica Üye sayisina bakilirsada Leyla hanim Usta, siz Cirak ;-) o insanlara nasil yardimci olabilirim diye ugrasiyor siz ise insanlara etmediginiz terbiyesizlik kalmiyor haksiz yere birde..
    cok merak ediyorum acaba bu yaziyi paylasa bilecekmisiniz gösterin kendinize olan güveni derim size ;-)Kendinize bu kadar güveniyorsunuz ya hani leyla hanimin sayfasina gelip atip tutarak o güveni burdada gösterin
    sunuda unutmayinizki
    Kisi Karsisindakini kendi gibi bilirmis ama yanildiniz Leyla hanim cok dürüst yardimsever bir insandir !!!

    Hatice

    YanıtlaSil
  7. oralarda SICAK buralarda soguk var tatil basladigi günden beri ilk bugün yagmur yagmadi, evimiz sogudu nerdeyse koluferleri yakacam bebek üsümesin diye :))
    Gerci hic bir zaman halimizden memnun olamiyoruzya Rabbim affeylesin bizleri.
    Tamam canim nezaman müsait olursan yüklersin artik. Benim hic zamanim olmuyor ugrasmaya artik nete girip cikmam bir oluyor :)

    YanıtlaSil
  8. sevgim,
    çerçeveye bayıldım,nasıl çalsam diye bakındım ama olmadı:))))))))))
    öptüm

    YanıtlaSil
  9. ayip günah !
    etmeyin kahretmeyin beni :.(

    YanıtlaSil
  10. @Allah ne verdiyse:Onları mutlu etmeye gerek yok..üzülme sen..

    YanıtlaSil
  11. selam canim yine ben :) sayfayi birazcik düzelttim artik sen zaman bulunca bakarsin.
    Sana sormak istedigim bisey var benim resimlerimin boyutunu ne yaparsam yapim blogumda kücük cikiyorlar nerde yanlis yapiyorum anlamadim bana yardimci olurmusun rica etsem ?

    YanıtlaSil
  12. @Pasasofram:Yedeğini mailime gönderir misin canım??

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR