19 Temmuz 2012 Perşembe

En son headerlar

Son zamanlarda kendime ve artik arkaplanda yapilan calismalar sebebiyle kisa bir ara verdigim Header Ekinligi talihlilerine yaptigim headerleri sizlerle paylasmak istiyorum dostlar..
Bir tanesi benim en son kullandigim header digeri Allah ne verdiyse sahibesi ablam Melek'in headeri ardindan da talihlilerin headerlari..

Buyrun dostlar..




 Hepimize hayirli ugurlu olsunlar :)


Yapilan tum header'lari gormek icin buraya ve buraya tiklayabilirsiniz..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. senn varya seennn...
    bu işte bir numarasınn kii..:)
    bayıldımm her birine gülümm..
    emeklerine,göz nuruna sağlık olsunn..
    mübarek ramazanı şerifin hayırlara vesile olsun canım kardeşim.
    dualarında hatırlanmak tek dileğim..
    öpüyorum seni.
    muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  2. aaaaayyy oleeey çok teşekkürler RAMAZANIN mubarek olsun ♥

    YanıtlaSil
  3. @birtutamkekik?Sen de bir tanesin.Yemin ederim!:)
    Sarildim koooocaman hayirli ramazanlar canimmm..

    @sedaSRC(BiçDikGiy:Harika gorunuyor blogun!!!
    Senin de ramazanin mubarek olsun kuzu :)

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
    GÜZEL ARKADAŞIM GÜLE GÜLE KULLANSIN....

    YanıtlaSil
  5. ben de çok teşekkür ederim cnmcım çok sevdim yeni bloğumu, ellerine sağlık tekrardan :)

    YanıtlaSil
  6. canım gene harikasın ya ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR