25 Temmuz 2012 Çarşamba

Cennet için erteledim

Bu dünya gezegeninde tesettüre girdiğimden bu yana ertelenen,tesettüre uygun olmadığı için kimisi de abes kaçtığı için veya tesettür kelimesi ve tanımıyla yanyana konmadığı için yapamadıklarım var Allah'ım..
Cennete ertelediklerim derim bunlara..budur avuntum..içim böyle durgunlaşır ve sakinleşir..
Coşkuma kaptırmamak için kendimi ''Cennette Alası vardır Sevgi''diyerek ertelenler yaşanmayanlar var..





Bolca resim ekledim bu nimetine dair Rabbim..en çok bu nimetini özlüyorum dünya gezegeninde..en çok buna hasret kalıyorum..
Yüzmeyi çok seven denizden çıkmayan biri olarak özlemim çok büyük olsa da..denize her gidişimde çevrede hiç kimse olmasa da sırf birileri aniden çıkagelir diye girmediğim anlarımı bilirsin Rabbim..
Sırf bu sebepten ne olur Cennetine al beni..
Güneşine uzanamadığım,sıcaklığı beni zaman zaman korkuttuğu için affet beni..asla pişmanlık değil bu asla..
Ertelenen güzelliklerim bunlar..Senin güzelliklerin Ya Rab..


Yağmurda ıslanmayı özledim bir de..gönlümce ıslanmayı çok istiyorum..Kıyafetlerim üzerime yapışıp hatlarım meydana çıkacak diye üstümden çok içimin ter döktüğü bir andır yağmurda kalmak veya yağmura tutulmak..doya doya ıslanmayı da Cennette nasip et Ya Rab..


Saçlarımın rüzgara kapılıp rüzgarın ensemden geçişini özledim..ellerimi kollarımı parmaklarımı açıp her yerimden geçmesini özledim..


Giymek nasip olmadı..müsait bir zaman olduğunda ise ben artık giyemem dedim Allah'ım..ne olur dünyada giyemediğim gelinliği Cennetinde hazır et Ya Rab..

Güzelliklerin eşsizdir..bu dünyada aklımın alamadıklarının fazlasını hatta en akıl almazları hazır etmişsin..Cenneti hazır ettiğinde Cebrail aleyhisselam'ı çağırıp Cenneti göstererek onu dahi şaşırtmıştın..sonra Cennete ulaşmak için etrafına koyduklarını yani zorlukları sıralayarak bir daha göstermişsin..
Cebrail:Ya Rabbi korkarım ki Cennete kimse giremeyecek demiş..

Ardından Cehennemi yaratmışsın yine Cebrail aleyhisselam'ı çağırıp gösterince Cebrail:Ya Rab buna herkes girecektir demiştir..

Rabbim Sen muhafaza et..elimizi çektiklerimizden uzaklaştır kalbimizi..gözlerimizi bağlayandüğümlerin sayısını azalt..
Gaflet uykularına yatırma yüreğimizi..
Sabrımızı artır..
Tut bizi Ya Rabbi..Sen tutmazsan..hiç bir güç kurtaramaz bizi..


Amin..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. nekadar güzel bir dua bu..amiinn

    YanıtlaSil
  2. harika bir yazı olmuş... daha doğrusu içinden gelenler çok güzel dökülmüş kalemine. hissediyorum ki; sen sabırlı, herşeyine özen göstermeye çalışan, sölemek istediklerini çekinmeden sölemeye cesaret eden birisin. Rabbim tüm bu güzellikleri cennetinde bizlere nasip etsin inşallah. gönlünü ferah tut arkadaşım, mükafatını alırız inşallah...

    YanıtlaSil
  3. amin..inşallah muvaffak olursun cnm..

    YanıtlaSil
  4. ne kadar güzel yazmışsın ablacım...
    yüreğine sağlık..
    Rabbim cennetinde aklımızın almadığı güzellikleri tattırsın... hepimize..

    YanıtlaSil
  5. ben bunu face de nasıl paylaşırım, bir ara vardı neden kaldırdın sevgicim.. çok güzel ifade etmişsin yine tüm duygularımı

    YanıtlaSil
  6. @Rabbim hepimizi Cennete laik eylesin canlar..Kevsercim Face'te paylaşmak için sayfadaki Share butonunu kullanabilirsin canım..

    YanıtlaSil
  7. eteklerine tutunabilirmiyim yine, benide alirmisin yanina. vesile olurmusun hasret kaldiklarima

    buradakiler bitici, oradakiler ebedi, serin tut kalbini
    hersey onun icin onun aski icin
    amin amin amin tüm dualarina

    YanıtlaSil
  8. AMİNNNN... en çok ta şu rüzgar meselesi.....ama burdakiler anlık,ordakiler daimi inşallah....

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR