29 Temmuz 2012 Pazar

Rengarenk olsak

İç acıcı rengarenk..görünce gidesi var insanın böyle yerlere..oysa ki her birimiz evlerimizi sevdiğimiz renge boyasak..biraz da kendimizden bir şeyler katsak..bir saksı assak penceremize..saksı koyacak yerler yapsak..ne güzel olurdu hayat..
Depresyona girmek dahi sıkıntılı olur eminim böyle bir yerde yaşarken..Renklerin üzerimizdeki etkisini ben postu hazırlarken hissettim..sen neler hissedeceksin?

* Meksika, Costa Rica


Londranın bir sokağı


Bahamas


Kefalonia-Yunanistan adası


Kapaleeshwarar Tapınağı, Chennai, Hindistan


San Fransisco


Buenos Aires-Arjantin



Renkleri seviyoruz ama böyle yerlerimiz ne yazık ki çok az dostlar..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

4 yorum:

  1. işte benim hayalimdeki balkon da böyle resrenkli olacak :D belki özenirler de başkaları da yapar :)

    YanıtlaSil
  2. aaay ayyy ayyy...
    içim açıldı resmen...
    zaten renkli şeylere bayılırım....
    mümkün olduğunca evimin içini ve kendi kıyafetlerimi renkli tutuyorum...
    insan mutlu oluyor rengarenk şeyler görünce...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Lavatlar bitmek uzere hbr edicem insallah optum

    YanıtlaSil
  4. @isterenklihayat.blogspot.com:Bu anlamda kopyalanmanı diliyorum canısı harika olur :)

    @Gurme Şirine:Sen gibi rengarenk canım :)

    @KeleBek MisâLi ...:Bende öptüm kuzu güzel haberlerini bekliyoruz..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR