6 Temmuz 2012 Cuma

Sevilesi şeyler sevdim

Normalde her annenin seveceği ve genelde sevdiği şeyleri yapıyor olmam gereken gecenin bir vakti tümünü reddetmiş sessiz ve tek başına kalmak için uykumu katletmiş bulunuyorum..
Uzat elini kız tebrik edicem seni!
Dolayısıyla karşınızdayım..benim dışımda blogda 2 kişi daha var..
Bir de merak sardı gibi acaba gecenin bu saatinde blogumda olmaları için vaktiyle hangi postu akıl ederek yayınlamışım ki sevgili ziyaretçilerim uykularını o postu okumak için feda ediyorlar?
Neyse konu o değil..
Ciciler buldum..
Tümünü de sevdim,evet.


Wishlist yapıp da Noel babaya mı göndersem yazın ortasında?
Müsait midir ki?

Okuyan ses versin..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Ahh ahh bu istekler :) papilerin hepsi güzel yorumunu okudum kocamanda sarıldım :)))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR