14 Temmuz 2012 Cumartesi

Her eve lazım köşeler-benimkine daha çok.

Bu başlık aslında up uzuuun bir başlıktı..
Her eve lazım köşeler-benimkine daha çok-Evimde olsun isterdim-Hayallerle yaşıyorum.
Dünya üzerinde ne kadar güzellik varsa benim olsunlar demiyorum bir kısmını size bırakabilirim,paylaşımcı bir yapıya sahibim tamam ama şu aşağıdakilere sahip bir ev veya bunlara sahiplik yapacak bir ev lazım..
Olmuyor..
Evdekileri atamıyorum satamıyorum kıyamıyorum..
Etrafta çoluk çocuk var dilediğim gibi değiştiremiyor çoğu zaman da o parayı da bulamıyorum malum başka ihtiyaçlara öncelik tanımalıyız önce ihtiyaçlar sonra istekler ..
Dolayısıyla hayalleriyle yaşıyorum bu köşelerin..
Hani belki olur ileride..
40'ımdan sonra falan :)


Bu gün pazarda şahane bir kafes gördüm..içinde iki minik yavru kafes daha..solgun yeşil solgun turkuvaz ve solgun pembe..alaydım işte ne vardı?


Nasıl hoş olur..

9 çocuğumla pik-nik yapmak için..:)
Şaka şaka,belki 7 cücelerle ama çoook şirin..
 

Burası da yağmurlu günlerde kitap okuyacağım köşe olabilir..hayır denir mi bunlara hiç?



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

3 yorum:

  1. Ayyy... o yağmurlu günlerde kitap okuma köşesinde ömrümü geçirsem sıkılmam herhalde:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR