8 Temmuz 2012 Pazar

Bloglara en güzel arkaplanlar bendedir :)

Arkaplan önemlidir dost..başkaları ne der bilmiyorum kendine blogger olarak saygın varsa ve blogun buna müsaitse düzgün şık bir arkaplan eklemen önemlidir bu böyle biline..
Seçemeyebilir aradığını bulamayabilirsin..
Tamam ya suçlamadım neden arkaplanın yok diye eeeen çok beğendiğin veya eeeeen çok seveceğine rastlayamamış olabilirsin çünkü.
Sen de insansın çünkü bazen bollukla ve çoklukta aklı karışır bloggerların feleği şaşkın olur seçemez ya da düşünemez.
Anlarım..
Bu yüzden sana beeelki arzu ettiğin bunlardadır ümidiyle aşağıdaki arkaplanları sunarım..
Nasıl ekleyeceğim bilmiyorum deme..
Yolunu da gösteririm evelAllah :)
Bak burda anlattım zamanın da :Bloga arkaplan nasıl eklenir
Ben denedim yapamıyom olmuyoo dersen o halde Kumanda paneli-Tasarım-HTML'yi Düzenle'ye git genelde başta olur bulamıyorsan ctrl+f tıkla çıkan pencereye background yaz o bulsun arkaplan belirecektir bakckground url yazması lazım oraya link adresini benden veya her hangi bir yerden seçtiğin resmin üzerine sağ tıklayınca Resim adresini kopyala deyip eski linkin yerine koy.
Önizlemeni yap herşey tamamsa kaydet çık dostum.

Bak şu kodu aynen aratıp HTML'den arkaplanın konumunu bulabilirsin.
LÜTFEN!..önizleme yapmadan kaydetme bozarsan yüzüne gözüne bulaştırırsan ben mesul değilim bana atma :p

Aranacak  kelime bu :background: url

Şimdi arkaplanlara geçelim mi  artık???










Sondaki benim an itibariyle kullandığımdır..

Bunları sevmedim ben diyorsan bak burda da bir demet yayınlamıştım bi göz at:Arkaplanını seç!

Soft yani solgun ve yumuşak arkaplanları tavsiye ederim :)
Hadi kolay gelsin..




..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Gerçekten çok güzeller ,ben bir türlü siyahtan vazgeçemiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Kuğu..Çilekli dondurmam benim,siyahta ben okuyamıyorum..gel sen vazgeç bu sevdadan :(
    Ayrıca beğenmene sevindim seç işte birini :)

    YanıtlaSil
  3. ZAMAN ZAMAN ARKA PLANLARDA DEGİŞİKLİK YAPARIM BENDE.VE HEP TERCIHIM BU TONLARDIR.BİR GUN YINE DEGİŞTİGİMDE BUNLARDAN BİRİNİ KULLANACAGIM .
    BU ARADA SİZE TEŞEKKURUMU BİRDE BLOG YAZIMDAN BİLDİRMEK İSTEDİM VE BİLDİRDİM .BUYURUB OKUYA BILIRSINIZ :))
    SEVGİLERLE AYNUR :)

    YanıtlaSil
  4. Bak bakalım bloguma yakışmışmı. denedim birini:))

    YanıtlaSil
  5. -Teşekkürler Aynur hanim güle güle kullann insallah hemen okuyorum

    -bakıyorum canım sana daaaaa

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
  7. ben denedim ama ön izlememde hiç birşey değişmedi.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR