19 Temmuz 2012 Perşembe

Sandalye örtüsünün en şirini!


Sitelerde resimlerine baka baka içim gitmişti..
Gelecekteki projelerim diye ilan etim bunu..
Evimde kapılar ve tavanlarım dışında ahşap hiç bir eşya kalmadı..sandalyelerim de ahşap olduğu için tavan arasına tıkılmaları kaçınılmazdı..
Sağ olsun güzel düşünen insanlar eskileri eski olarak bırakmıyor..
Yenilemeye teşvik edip bir çok eşyayı tekrar kullanıma uygun hale getiriyor..
Mersi dedim..
Dedim ve ahşap sandalyemi önce beyaza boyayıp örtüsünü de şirin bir kumaş ile kaplamaya and içtim..
Ya!



Kısa bir süre önce sandalyem hariç henüz tamamlanmamış olan projelerimi Kulisteki projelerim postunda ayrıntılı olarak yayınlamış paylaşmıştım..
Sandalye bitti!
Evde kimse olmayınca ev işlerimi de vakitlice bitirince aslında yarım saatlik bir işi olan bu örtüyü fırsat bulmuşken tamamladım elhamdülillah..

Yapımını da vermek istiyorum..
Sen de denemek yapmak istersin diye can!

Sandalyeyi öncelikle kalın bir zımpara kağıdı ile zımparalayarak verniğini ortadan kaldırdım..
Yağlı boya kullanarak 3 el boyadım..
Üst üste değil ard arda değil her el aynı günde değil..
Kuruta kuruta ..

Sandalyem hazır olunca da örtüsünü bak nasıl yaptım..


Ölçüye gerek duymadım sandalyenin minderini üzerine koyarak kestim..


 Kenarlarına dikiş çektim..


Sonuç bu..ardından..


 Lastik için tunelini oluşturdum..


 İlikli iğnenizin rahat gireceği kadar geniş yapabilirsiniz..


Lastiğini geçirdim..


 Giydirim ve ta taaaaaammmm!!


Şirin minderim sandalyeye kavuşmaya hazır!!


Buyur!..
Daha ne olsun :)


Sevgilerimle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. ama bu sandalye gerçekten çok şirin olmuş...
    beyaz sabdalyeye bu kumaş çok yakışmış...
    ellerine sağlık canım arkadaşım....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. @Gurme Şirine:Evime gelirsen buna oturtacağım seni..Adınla müsemmaaaaa Şirinem benden de sevgiler canısı..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel gözüküyor, beyaz ve mavi çok uyumlu olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. bana bu güzeller güzeli...
    sandalyeyi layık gördüğün için çok teşekkür ederim tatlım...
    bende yaklaşık 2 yıl sonra evimin bazı eşyalarını değiştirmeyi düşünüyorum...
    mobilyalar beyaz olmak üzere :))
    beyaz ayrı bir güzel duruyor :)))

    YanıtlaSil
  5. ola laaaa
    olay budur ,nurumun elleri degmis bagiriyor
    görün ahali bana sevgi degdi
    MasAllah
    güle güle kullan gelince oturabilirim degilmi? insAllah

    YanıtlaSil
  6. @Gurme Şirine:Simdiden kolay gelsin canim :)

    YanıtlaSil
  7. @Gurme Şirine:Sirinem kal ablam oturucak :p
    @Allah ne verdiyse:Bir tane daha yapmama gerekecek anlasilan :)

    YanıtlaSil
  8. puantiyeli puantiyeli çok cici çok güzel olmuş..ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  9. canım çook güzel olmuş ellerine sağlık mağrifetli hatun seni öptüm:))

    YanıtlaSil
  10. @Sevil Aslan:Mucx! Hayirli ramazanlar canim..

    @Tokideki ses:Op beni!! :) hayirli ramazanlar canimmm..

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. ama ne kadar güzel şirin ve şık olmuş süper ellerinize sağlık :) unutttum birde cıvıl cıvıl olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. harika olmus sevgicim, çok sirin olmus çok

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR